Gå til innhold

Kontakte kona til han jeg var utro med?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spør deg selv, hvorfor du vil gjøre det? 

Hva betyr det for deg, og da mener jeg bare for deg og ikke noen andre? 

Hva får du ut av det? 

Og da mener jeg på lang sikt. Fordi det kan ofte være det som betyr noe på lang sikt som egentlig bør bety noe. 

Anonymkode: 87367...6e4

Fordi dersom jeg hjelper henne har jeg gjort litt opp for meg. Hun fortjener ikke noe av dette heller. Men jeg vet ikke om det beste for henne er å få være ifred. 

ts

Anonymkode: 68eff...15c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg gjette: Du ønsker å si det til kona i håp om at hun kaster ham ut og derfor kommer krypende tilbake til deg? 

Hva feiler det dere damer som ligger med gifte menn? Er dere så desperate etter kuk at dere bare stapper i dere det første dere kommer over? 

Anonymkode: 388eb...168

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Spør deg selv, hvorfor du vil gjøre det? 

Hva betyr det for deg, og da mener jeg bare for deg og ikke noen andre? 

Hva får du ut av det? 

Og da mener jeg på lang sikt. Fordi det kan ofte være det som betyr noe på lang sikt som egentlig bør bety noe. 

Fordi dersom jeg hjelper henne har jeg gjort litt opp for meg. Hun fortjener ikke noe av dette heller. Men jeg vet ikke om det beste for henne er å få være ifred. Jeg vil ikke at det skal spille noen rolle hva som er best for meg.

ts

• Liker 7
Skrevet

Fordi dersom jeg hjelper henne har jeg gjort litt opp for meg. Hun fortjener ikke noe av dette heller. Men jeg vet ikke om det beste for henne er å få være ifred. 

ts

Hjelper du henne? Hvordan vet du det? 

Jeg spurte hva du får ut av det, ikke hva du mener andre får ut av det. 

Jeg kan tolke det slik at du tror du føler deg bra fordi du hjelper henne? 

Men da må du jo vite helt sikkert at du hjelper. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

La meg gjette: Du ønsker å si det til kona i håp om at hun kaster ham ut og derfor kommer krypende tilbake til deg? 

Hva feiler det dere damer som ligger med gifte menn? Er dere så desperate etter kuk at dere bare stapper i dere det første dere kommer over? 

Nei jeg ville ikke ha han da jeg forsto at han var et utro rasshøl. Hold dine egne problemer ute av min tråd. 

ts

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

ts

Du skjønner vel at du ikke hjelper henne? Ikke litt en gang! Det eneste du har bidratt med er å knuse hennes verden, gjøre henne vondt og gi henne sorg og smerte. Du er rimelig virkelighetsfjern om du tror at du hjelper henne🙄

Anonymkode: c4bab...bef

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Hjelper du henne? Hvordan vet du det? 

Jeg spurte hva du får ut av det, ikke hva du mener andre får ut av det. 

Jeg kan tolke det slik at du tror du føler deg bra fordi du hjelper henne? 

Men da må du jo vite helt sikkert at du hjelper. 

Ja....jeg kan jo ikke være sikker. Jeg hadde håpet at det ville være en vinn vinn situasjon. Men som jeg sa, jeg er ikke viktigere enn henne. Jeg vil føle meg bedre men ikke på hennes bekostning. 

ts

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Bare si ifra til kona hans og samtidig gir du jo deg selv ett helt riktig rykte om ei som ikke eier moral. Folk med moral holder seg unna gifte personer.

Skal ikke skrive hva jeg synes om personer som deg for da blir det enten slettet eller jeg blir utestengt. 

Anonymkode: 0921c...5f3

Er du en av de sinte konene på kg? De kommer opp i hver eneste utro tråd. 

Anonymkode: 1bb22...c07

Skrevet

Du skjønner vel at du ikke hjelper henne? Ikke litt en gang! Det eneste du har bidratt med er å knuse hennes verden, gjøre henne vondt og gi henne sorg og smerte. Du er rimelig virkelighetsfjern om du tror at du hjelper henne🙄

Anonymkode: c4bab...bef

Han er en rundbrenner, hun finner det ut før eller senere. Er det bedre? Kanskje? Det er det vi prøver å finne ut. 

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja....jeg kan jo ikke være sikker. Jeg hadde håpet at det ville være en vinn vinn situasjon. Men som jeg sa, jeg er ikke viktigere enn henne. Jeg vil føle meg bedre men ikke på hennes bekostning. 

ts

Hvis du først og fremst vil si det fordi du vil føle deg bedre og gjøre opp for deg så er det ikke for hennes skyld du vil fortelle henne. 

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men hadde du trodd på meg? 

ts

Ikke meg du spurte, men jeg hadde i alle fall tatt det som et kraftig varselssignal. 

Nå tror jeg veldig sterkt på at mannen min ikke er utro, for vi jobber sammen og er sammen hele tiden, så det hadde vært utrolig vanskelig for han å faktisk være utro, men hvis du kom med datoer og opplysninger, så hadde jeg jo fort sett at på de datoene så var han feks ikke tilstede..

Jeg vil jo tro at damer til utro menn har en del ting som har ført til bekymring. De har kanskje en anelse om at her er det noe som ikke stemmer, tidspunkt der mannen har vært borte og de har lurt. For jeg har vært sammen med en som var utro, og det å få vite, bekreftet jo en del ting som jeg hadde stusset over...

Før eller siden finner hun det jo ut, ettersom han ikke bare er utro med deg, men kronisk utro...og det kan jo være at hun vet noe/om noen allerede, men ikke om deg. 

Jeg tviler på at reaksjonen hennes er glede, for livet hennes er med denne mannen, og de har barn, så hun vil jo bli dypt fortvilet, sint osv. Men som en tidligere bedratt, ja- det er greit å vite. For dette er jo ikke en mann som uansett vil vare. 

Anonymkode: e5fd5...54c

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
monican94 skrev (25 minutter siden):

Visste du han var gift når du lå med han ? 

Selvsagt gjorde hun det. Det er jo halvparten av morroa.

Hun burde nok heller "glemt" trusa under senga.

Anonymkode: 5d391...d9f

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis du først og fremst vil si det fordi du vil føle deg bedre og gjøre opp for deg så er det ikke for hennes skyld du vil fortelle henne. 

Jeg ble spesifikt spurt om hva jeg fikk ut av det. Da blir det jo dette ja. Men det er jo ikke bare det jeg tenker på, ellers ville ikke tråden eksistert.

ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener du bør si det.  

Ok, så vil hun sikkert bli sint på deg, men det må du tåle.

Anonymkode: 875a1...278

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvsagt gjorde hun det. Det er jo halvparten av morroa.

Hun burde nok heller "glemt" trusa under senga.

Anonymkode: 5d391...d9f

Ble du bedratt? 

Skrevet

Så målet ditt er å ødelegge en familie?

Anonymkode: c0919...6ab

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt ærlig, jeg ville ikke ønsket å få beskjed. Hun lever kanskje lykkelig uvitende, og du vet ikke hvordan denne i formasjonen vil påvirke livet hennes. Tillitsbrudd, samlivsbrudd, flytting, dårlig økonomi, barna annenhver uke.. Du vet ikke om det er til hennes beste å få vite eller ikke, men det kan gi store konsekvenser. 

For ikke å snakke om ydmykelsen av å få den beskjeden overlevert fra deg - du er nok den værste personen å få «nyheten» fra.

Hun finner nok ut av det etterhvert uansett. Da kan hun gjøre sitt valg, i fred og ro, og evt. holde det dem i mellom! 

Det er tydelig at du ønsker hevn på mannen, at han får konsekvenser og blir holdt ansvarlig - og det er fullt forståelig det - men så lenge du ikke vet med sikkerhet hva som er det beste for denne konen, så bør du holde deg langt unna, og ikke påføre henne mer skade enn det som allerede er gjort. 

Anonymkode: 562b1...faa

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Ødelegge hva? Han knuller flere damer bak hennes rygg. Det er ikke jeg som ødelegger en familie. 

ts

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Ødelegge hva? Han knuller flere damer bak hennes rygg. Det er ikke jeg som ødelegger en familie. 

ts

Du har allerede bestemt deg for hva du ønsker å gjøre så hvorfor gidder du å fortsette her inne? Uansett hva folk sier til deg så er du fast bestemt på å ødelegge fullstendig mellom dem.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Målet til mannen er å ødlegge familien sin. Å være utro er en risikosport. I verstefall mister han kona, men han synes det er verdt det. 

Anonymkode: 1bb22...c07

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...