Gå til innhold

Kontakte kona til han jeg var utro med?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja gi beskjed,stakkars kona!

Anonymkode: ad5e6...a4a

Nei, det gjør d bare værre, tror jeg! La DET ligge!!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hadde du trodd på meg? 

ts

Anonymkode: 68eff...15c

Ja. De aller fleste partnere til utro folk, hsr en magefølelse eller mistanke. 

Jeg ville ha visst det du vet, og det ønsker de aller fleste andre som ikke selv er tilbøyelige for løgn og bedrag mot partner. 

Anonymkode: 020d7...f13

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror ingen vil se bilder eller meldinger mellom mannen og elskerinna. That shit stays with you forever. Lover. 

Anonymkode: 40f2c...ade

Jeg er helt uenig. Mange takler det bedre dess mer de vet/har sett. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Mest sannsynlig så vet hun om det, men holder sammen pga unger/økonomi. At du vil sende melding er kun pga hevn og ikke fordi du plutselig føler empati for kona. Såpass ærlig kan du være.

Anonymkode: 4dc52...050

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan jo være de har et åpent forhold for alt du vet. Andre vet ikke sannheten om andres forhold, så syns det skal få lov å være en privatsak mellom de de to. 

Anonymkode: 506ac...a70

I disse tilfellene, vil det jo ikke gjøre noe som helst å få høre det - da er det jo helt greit. 

Utroskap ødelegger liv, så selvsagr skal man ikke la folk dure på som de vil, uten at man i det minste deler den informasjonen man kan vise til. Alle mennesker fortjener å ta velinformerte valg når det gjelder noe så livsviktig som hvem man deler resten av sitt liv med.

Å lyve til sin valgte partner, er et svik som på ingen måte kan forsvarligjøres. Ei heller hemmelighetsholding av andre som sitter på info.  

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har lyst til å kontakte kona til han jeg var utro med. Jeg angrer og jeg vil advare henne, for han var "utro" mot meg også. Jeg angrer så dypt, men vil det hjelpe henne eller bare gjøre det verre? Fant ut at han har barn også.

Min kjæreste fant ut at jeg hadde en affære. Dette er hvordan hennes sinne fordelte seg da en anonym fortalte om affæren:

1: Sinne over at anonyme legger seg opp i hennes kjærlighetsliv. 97%
2: Irritasjon over at jeg ikke var åpen. 3%

Positiv effekt på vårt forhold: Dette var én av mange årsaker til at vi åpnet forholdet.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

I disse tilfellene, vil det jo ikke gjøre noe som helst å få høre det - da er det jo helt greit. 

Utroskap ødelegger liv, så selvsagr skal man ikke la folk dure på som de vil, uten at man i det minste deler den informasjonen man kan vise til. Alle mennesker fortjener å ta velinformerte valg når det gjelder noe så livsviktig som hvem man deler resten av sitt liv med.

Å lyve til sin valgte partner, er et svik som på ingen måte kan forsvarligjøres. Ei heller hemmelighetsholding av andre som sitter på info.  

Hva om man blir psykisk eller fysisk mishandlet av partneren sin?

Synes du man skal være ærlig da?

Jeg har lest mange historier her inne der det sies at de ikke hadde hatt sjans til å komme ut av et voldelig forhold med mindre de fikk hjelp...

Det er ikke en unnskyldning, men forklaring. 

• Nyttig 1
Skrevet

Nei jeg ville ikke ha han da jeg forsto at han var et utro rasshøl. Hold dine egne problemer ute av min tråd. 

ts

Hvorfor valgte du å ligge med en gift mann? Du er like ille som han og du kan aldri gjør det bra igjen.

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg har lyst til å kontakte kona til han jeg var utro med. Jeg angrer og jeg vil advare henne, for han var "utro" mot meg også. Jeg angrer så dypt, men vil det hjelpe henne eller bare gjøre det verre? Fant ut at han har barn også.

Sååååååå pinlig teit.

Anonymkode: 1c677...227

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville visst om han hadde vært utro, det er JEG som skal ha valget om å beholde eller kaste

Anonymkode: 58c73...50d

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du skjønner vel at du ikke hjelper henne? Ikke litt en gang! Det eneste du har bidratt med er å knuse hennes verden, gjøre henne vondt og gi henne sorg og smerte. Du er rimelig virkelighetsfjern om du tror at du hjelper henne🙄

Anonymkode: c4bab...bef

Jeg ville absolutt ha visst om min mann var utro! At du tror det ikke hjelper noen er din mening, ikke en objektiv sannhet. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble slutt fordi jeg ble bedre mentalt, ikke fordi han bedro meg også, det fant jeg ut etterpå. 

ts

Ingen som tror på deg.

Du fikk det ikke som du ville og nå skal du ødelegge.

Anonymkode: 77486...f20

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor skal du det? Tror du att du vil få skryt? 

Anonymkode: 85f5b...0e9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Men vi skjønner innerst inne at du helst vil straffe mannen her. Og det er helt greit altså, skjønner det. Men motivasjonen er at du helst har lyst til å straffe han... Ikke sant? 

Anonymkode: 884de...32e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

Min kjæreste fant ut at jeg hadde en affære. Dette er hvordan hennes sinne fordelte seg da en anonym fortalte om affæren:

1: Sinne over at anonyme legger seg opp i hennes kjærlighetsliv. 97%
2: Irritasjon over at jeg ikke var åpen. 3%

Positiv effekt på vårt forhold: Dette var én av mange årsaker til at vi åpnet forholdet.

Dere representerer ikke majoriteren - de fleste ønsker/forventer mer monogami i forhold enn hva du og ditt forhold aksepterer. 

Det er jo partner som inviterer inn anonyme i forholdet. Da er allerede den delen ødelagt - av den utro part. 

• Liker 4
Skrevet

Angrer du liksom. Nei, du ønsker bare hevn fordi han droppet deg. 
La det ligge. Gå videre. Og hold deg unna gifte menn i fremtiden, det fører bare til ulykke for alle.

Anonymkode: c0919...6ab

Å, bare gi deg. Hadde du brydd deg om henne så hadde du ikke ligget med mannen hennes i det hele tatt. 
Det vil ikke føre til noe godt å kontakte henne nå. Hun kommer ikke til å tro på deg, hun kommer bare til å se på deg som en som er ute etter å ødelegge ekteskapet hennes.

Anonymkode: c0919...6ab

Det er jo ikke alle gifte menn som forteller er de er gift, hallo!? 

Anonymkode: b610a...2ae

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dere representerer ikke majoriteren

Poenget ditt er?

Jeg vet at mange ønsker å være monogame. Jeg vet også at monogami betyr forskjellige ting for forskjellige forhold. Jeg vet også at det som er spennende med diskusjonsforum er at det debatteres fra forskjellige innfallsvinkler.

Det jeg IKKE vet, er hvilken type forhold eks-elskeren til TS har hjemme.

Skrevet

Ble slutt fordi jeg ble bedre mentalt, ikke fordi han bedro meg også, det fant jeg ut etterpå. Så kona er jo fortsatt i en dårlig situasjon. 

ts

håper du har lært og andre som leser dette i ettertid, forstår hvor skadelig det kan bli for mange parter. Her har mannen du ble forelsket i og smigret av rett og slett gått over streken. Ja, du vet hvor lenge dette varte, håper du startdato og sluttdato eksakt. Visste du om personen forut. 

Du har tapt tid, og vet ikke hvordan tilsvarende akter du har hatt med andre menn forut, men isåfall kan det være du har dårlig attferd forut som du må rydde vekk. 

Anonymkode: 4277a...2cb

Skrevet

Du skal ringe og fortelle om den positive klamydiatesten?

Anonymkode: 7a2bc...574

Skrevet

Men da hadde ikke jeg trodd på det kvinnfolket når hun hadde tatt kontakt for å si at mannen hadde vært utro. Bedre å ha bevis.

Anonymkode: 1723f...b0e

Da kan man selv be om det. Og da bør man være omhyggelig med hva man eventuelt viser til kona. Man trenger ikke 40 bilder og 50 screenshots. 

Skrevet

Jeg er helt uenig. Mange takler det bedre dess mer de vet/har sett. 

Har du opplevd dette selv? Jeg har. Og jeg ønsket ikke å se bevisene. Dessverre ga elskerinna langt faen i det, og sendte meg på meldinger, mail og utskrift i postkassen min. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...