Gå til innhold

Kontakte kona til han jeg var utro med?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kontakte kona til han jeg var utro med. Jeg angrer og jeg vil advare henne, for han var "utro" mot meg også. Jeg angrer så dypt, men vil det hjelpe henne eller bare gjøre det verre? Fant ut at han har barn også.

Anonymkode: 68eff...15c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble slutt fordi jeg ble bedre mentalt, ikke fordi han bedro meg også, det fant jeg ut etterpå. Så kona er jo fortsatt i en dårlig situasjon. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har lyst til å kontakte kona til han jeg var utro med. Jeg angrer og jeg vil advare henne, for han var "utro" mot meg også. Jeg angrer så dypt, men vil det hjelpe henne eller bare gjøre det verre? Fant ut at han har barn også.

Ja gi beskjed,stakkars kona!

Anonymkode: ad5e6...a4a

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Angrer du liksom. Nei, du ønsker bare hevn fordi han droppet deg. 
La det ligge. Gå videre. Og hold deg unna gifte menn i fremtiden, det fører bare til ulykke for alle.

Anonymkode: c0919...6ab

Jeg droppet han. Jeg har bare lyst til å gjøre opp for meg. Ville ikke du visst det? 

• Liker 6
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Utro menn trenger ikke å bli beskyttet. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Bare si ifra til kona hans og samtidig gir du jo deg selv ett helt riktig rykte om ei som ikke eier moral. Folk med moral holder seg unna gifte personer.

Skal ikke skrive hva jeg synes om personer som deg for da blir det enten slettet eller jeg blir utestengt. 

Anonymkode: 0921c...5f3

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg droppet han. Jeg har bare lyst til å gjøre opp for meg. Ville ikke du visst det? 

Å, bare gi deg. Hadde du brydd deg om henne så hadde du ikke ligget med mannen hennes i det hele tatt. 
Det vil ikke føre til noe godt å kontakte henne nå. Hun kommer ikke til å tro på deg, hun kommer bare til å se på deg som en som er ute etter å ødelegge ekteskapet hennes.

Anonymkode: c0919...6ab

• Liker 23
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi kvinner må være søstre og fortelle hverandre = jeg er sint på meg selv fordi jeg først falt for han, hadde sex med han og fant ut at jeg bare var en tømmestasjon for han.

Anonymkode: 482bd...75c

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

nope, la det ligge.. dine følelser her er urelevante! Oppriktig talt.. Du virker sjalu, såret og fut og det er ikke av omtanke for henne.. 

Anonymkode: 11a5c...4ff

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåtrå skrev (1 minutt siden):

Ja, hvorfor ikke? Utro menn trenger ikke å bli beskyttet. 

Men om du var i konas sko, hadde du ønsket det? Jeg var nettopp blitt enke og jeg gjorde noe grusomt, det kan jeg stå for. Men å få en telefon av noen som gjorde dette mot deg, ville du trodd på det i det heletatt? Jeg vet ikke om jeg bare har sett meg blind på at jeg føler at det ville være det riktige så jeg fikk fred. 

Men sett utenifra da, av noen bedre enn meg.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Visste du han var gift når du lå med han ? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

nope, la det ligge.. dine følelser her er urelevante! Oppriktig talt.. Du virker sjalu, såret og fut og det er ikke av omtanke for henne.. 

Anonymkode: 11a5c...4ff

Du tar feil, men la oss si at du er frøken "rett" her.....kan begge deler være riktig samtidig? Jeg vil ha hevn men hun får vite at han er en rundbrenner? Eller ville du la henne leve i god tro?

ts

Skrevet
monican94 skrev (1 minutt siden):

Visste du han var gift når du lå med han ? 

Nei, men jeg fant ut av det da jeg trodde han var utro mot meg, men det viste seg å være med en annen dame enn kona. Han har også to barn.

ts

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, dette er en av hovedgrunnene til at utroskap er dumskap. For om en akter å være samnen med den faste, vil du jo ha det forholdet på nåde ifra noen som allerede har sveket andre.

Selvsagt betyr det også endel at dette ikke er riktig.  

Men utroskap skyldes jo ofte at en ikke får noe, iallfall fra menn sin side, så dette er mer kompleks.

Skrevet

Du angrer bare fordi du ble lurt, ikke fordi du gjorde noe galt. 

Når det er sagt er det mannens ansvar å ikke ligge rundt når han er gift. 

Anonymkode: 43177...908

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, kona bør jo få vite det slik at hun kan sjekke seg for sykdommer. 

Anonymkode: 37a38...e5e

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, kona bør jo få vite det slik at hun kan sjekke seg for sykdommer. 

Anonymkode: 37a38...e5e

Men hadde du trodd på meg? 

ts

Skrevet

Ja, hun bør definitivt få vite hvem hun er sammen med.

Anonymkode: 13679...0aa

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Spør deg selv, hvorfor du vil gjøre det? 

Hva betyr det for deg, og da mener jeg bare for deg og ikke noen andre? 

Hva får du ut av det? 

Og da mener jeg på lang sikt. Fordi det kan ofte være det som betyr noe på lang sikt som egentlig bør bety noe. 

Anonymkode: 87367...6e4

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...