AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #101 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som skrevet litt tidligere i diskusjonen, så har jeg bestemt meg for å først dra på familiejulebordet, og heller dra litt tidligere derfor og komme litt sent til vennejulebordet. Da får jeg vært med sønnen på familiejulebordet, og jeg fått møtt vennene mine i jula. Blir litt kronglete, men sånn får det bli i år… Typen får bestemme selv om han skal vær med eller ikke. Jeg kan ikke kontrollere hva han gjør og han kan ikke kontrollere hva jeg gjør… ts Anonymkode: 069ce...081 Si ifra til ham allerede nå, så han rekker å lage en avtale med sin familie hvis han heller vil dit. Du virker ganske egoistisk. Det er du som har invitert ham til å feire jul med din familie. En familie han såvidt har møtt. Og så dropper du ham så fort det er noe mer moro som skjer for "han kan ikke kontrollere hva jeg gjør". Og grunnen til at han ikke har lyst til å være med på festen er at han har et problematisk forhold til alkohol, du har vært ufin mot ham i fylla og pratet ham ned til vennene dine. Kjemperart at han ikke har lyst til dette... Anonymkode: 8c80a...d55 4
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #102 Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Si ifra til ham allerede nå, så han rekker å lage en avtale med sin familie hvis han heller vil dit. Du virker ganske egoistisk. Det er du som har invitert ham til å feire jul med din familie. En familie han såvidt har møtt. Og så dropper du ham så fort det er noe mer moro som skjer for "han kan ikke kontrollere hva jeg gjør". Og grunnen til at han ikke har lyst til å være med på festen er at han har et problematisk forhold til alkohol, du har vært ufin mot ham i fylla og pratet ham ned til vennene dine. Kjemperart at han ikke har lyst til dette... Anonymkode: 8c80a...d55 Er jeg virkelig så egoistisk fordi jeg velger å se vennene mine noen få timer i løpet av jula? Det er noen få timer av nesten 2 uker med juleferie hvor jeg ikke prioriterer å sitte å holde han i hånda…det må han da vel tåle. Jeg vet ikke med dere men jeg har aldri hatt respekt for de personene som med en gang de får seg kjæreste, dumper venninnene sine og bare prioriterer kjæresten… ts Anonymkode: 069ce...081
Maleficenta Skrevet 4 minutter siden #103 Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er jeg virkelig så egoistisk fordi jeg velger å se vennene mine noen få timer i løpet av jula? Det er noen få timer av nesten 2 uker med juleferie hvor jeg ikke prioriterer å sitte å holde han i hånda…det må han da vel tåle. Jeg vet ikke med dere men jeg har aldri hatt respekt for de personene som med en gang de får seg kjæreste, dumper venninnene sine og bare prioriterer kjæresten… ts Anonymkode: 069ce...081 Kan du ikke treffe de utenom dette julebordet da?
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #104 Skrevet 1 minutt siden Maleficenta skrev (Akkurat nå): Kan du ikke treffe de utenom dette julebordet da? Der er alle samlet på ett sted. Jeg kommer nok ikke til å klare å få møtt alle utenom julebordet. Jula er ei travel tid, det er juleselskaper hit og dit, noen har barn, andre er bare hjemme en kort periode fordi de har jobb andre steder i landet osv. Vil jeg møte vennene mine må jeg dra dit, der alle har satt av kvelden, ordnet seg barnefri osv. ts Anonymkode: 069ce...081
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå