AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #41 Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er denne ene festen som i å «aldri» kunne henge med venner? Hva med å gå i familieselskapet først, og deretter på fest? Anonymkode: 95d17...d13 Typens problemer kommer jo ikke akkurat til å bli noe bedre til neste fest…skal jeg aldri dra på fest da? Og familieselskapet starter 16:30 og varer til 20-21-tiden. Maten på vennejulebordet blir servert 18:00, i tillegg er det lang reisevei mellom de 2, inkludert ferge, så det blir vanskelig å kombinere. ts Anonymkode: 069ce...081
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #42 Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi har vært sammen i 2,5 år. Jeg holdt meg edru i et helt år nylig, og drakk første gang igjen i oktober når vi var på innflytningsfest til ene venninnen min og typen hennes. Føler meg litt ferdig med å skulle ta alt for mye hensyn…jeg må få leve mitt liv også ts Anonymkode: 069ce...081 Da har du et valg å gjøre. 1. Du kan fortsette å være sammen med han. Da bør du nok slutte å drikke alkohol, eller begrense deg veldig. Og bestemme deg for at dette gjør du fordi du velger han over behovet for å drikke alkohol. 2. Du kan finne ut at du ikke vil leve på en slik måte som krever at du begrenser deg veldig når det kommer til alkohol, og gjøre det slutt med han. Dere vil slite med å finne en felles forståelse av hva som er greit, og er ikke kompatible nok. Anonymkode: a5936...a45 1
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #43 Skrevet 39 minutter siden Som mor med voksne barn (ingen barnebarn, da), syns jeg det er helt ok å prioritere julebord med venner, spesielt når dere bor i en annen by. Jeg hadde aldri blitt fornærmet hvis mine barn hadde valgt det, særlig siden vi allerede er sammen de andre juledagene og på julaften. Anonymkode: 43655...27e
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #44 Skrevet 28 minutter siden Hadde du ikke hatt barn hadde jeg tenkt at vennejulebord er viktigst for deg. Men siden du har barn tenker jeg at du tok valget ditt for 7 år siden da du ble gravid. Velg barnet, alltid. Anonymkode: 94931...04d
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #45 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du tror han har det bedre med mormor enn med deg så er det jo ikke bare prioriteringene dine som er på bærtur Anonymkode: c2fda...400 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du tror barnet har det bedre med mormor enn deg så er det vel ikke første gang guttungen har blitt bortprioritert? De valgene du tar nå skal du stå for resten av ditt liv. Anonymkode: c0868...a95 Dette er jo bare tullball. Ser ungene i storfamilien her synes det er veldig stas og kjekt å ha en dag i lag med onkler og besteforeldre uten foreldre. Og de er absolutt ikke bortprioritert. Husker det selv også fra barndommen at det var fint å noen ganger å være bare med andre i familien. Det er bra at ungene er trygge og komfortable med resten av familien og ikke bare foreldrene. Anonymkode: 2f858...725
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå