Strigiformes Skrevet onsdag kl. 05:29 #1 Skrevet onsdag kl. 05:29 Håper jeg kan få fram litt smil og latter i en for noen kaotisk og stressende juletid... Setter veldig stor pris på innspill, tilbakemeldinger, morsomheter og inspirasjon. En vits hver dag 🧑🎄 3
Strigiformes Skrevet onsdag kl. 13:45 Forfatter #6 Skrevet onsdag kl. 13:45 MarianneE skrev (7 timer siden): Ha ha ha!!! Elsker dette! Tusen hjertelig takk @MarianneE💕 Det varmer.
Matas Skrevet onsdag kl. 19:54 #7 Skrevet onsdag kl. 19:54 Strigiformes skrev (14 timer siden): 3.desember Denne her🙌😂 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 05:56 #9 Skrevet torsdag kl. 05:56 Så omtenksomt og kult gjort av deg, desember kan være tøft for mange og jeg smilte og lo godt av denne kalenderen, elsker den! 🥰 Anonymkode: 914b9...231 4
Strigiformes Skrevet torsdag kl. 06:11 Forfatter #10 Skrevet torsdag kl. 06:11 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så omtenksomt og kult gjort av deg, desember kan være tøft for mange og jeg smilte og lo godt av denne kalenderen, elsker den! 🥰 Anonymkode: 914b9...231 Tusen hjertelig takk for en kjempe koselig tilbakemelding 🩷 Det er så viktig å le ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:48 #11 Skrevet torsdag kl. 06:48 Morsom kalender. Alle burde starte dagen med å le litt, så dette var en fin innputt i desember😊 Anonymkode: 582e4...9e7 1
Strigiformes Skrevet torsdag kl. 15:51 Forfatter #12 Skrevet torsdag kl. 15:51 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Morsom kalender. Alle burde starte dagen med å le litt, så dette var en fin innputt i desember😊 Anonymkode: 582e4...9e7 Tusen hjertelig takk ☀️ En julekalender trenger ikke å koste noe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå