Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For to måneder siden bestilte jeg frisørtime for desember slik at jeg skulle være fresh til jul. Den måtte jeg avbestille idag fordi pengene har blitt spist opp av andre uforutsette ting, blant annet tannlege og bil. Har penger til mat så ingen nød. Og det var selvsagt matpengene jeg prioriterte foran å stelle hår. 

Kjedelig, men pytt, har ikke så mye sosialt jeg skal.på uansett. Stolt over å ikke ty til kredittkort. Det gjorde jeg for bare få år siden og har endellg fått bort de. 

Anonymkode: ea095...7ff

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, OK 👍

Anonymkode: af904...66b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva denne tråden var ment som, men høres for all del ut som en riktig vurdering, hvis det var det du ønsket tilbakemelding på. Bra du har fått kontroll på kredittbruken, når du tydeligvis har slitt litt med det tidligere. 

Anonymkode: ce095...e60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så bra, Ts! Mye lettere å gå inn i det nye året uten kredittgjeld. 😊

Anonymkode: 6637e...d7e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva denne tråden var ment som, men høres for all del ut som en riktig vurdering, hvis det var det du ønsket tilbakemelding på. Bra du har fått kontroll på kredittbruken, når du tydeligvis har slitt litt med det tidligere. 

Var ment som litt hjertesukk fordi fornuften gjør at jeg prioriterer riktig, men det gjør meg også lei meg fordi man ønsker jo å se ordentlig ut. Men nå ble det sånn. Følelsen går sikkert over i morgen. Tror jeg har en pakke hårfarge i en kasse i boden, kanskje den kan være løsningen, og så får jeg sette opp håret så ikke de slitte tuppene vises så godt 😚

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Var ment som litt hjertesukk fordi fornuften gjør at jeg prioriterer riktig, men det gjør meg også lei meg fordi man ønsker jo å se ordentlig ut. Men nå ble det sånn. Følelsen går sikkert over i morgen. Tror jeg har en pakke hårfarge i en kasse i boden, kanskje den kan være løsningen, og så får jeg sette opp håret så ikke de slitte tuppene vises så godt 😚

Det kan jeg forstå. I det lange løp er det i hvert fall ingen tvil om at det var riktig prioritering. Håper julen blir fin, slitte tupper eller ei!

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...