Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen som vet om man får kjøpt varmebeskyttende spray i små flasker? Og ikke så veldig dyrt? Hvor skadelig er det egentlig å bruke glattetang uten varmebeskyttelse? Skal bruke den et par ganger bare..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker ikke varmebeskyttelse (tror jeg). Jeg har en serie fra frisøren, sjampo, balsam og en sprayting, mulig det er noe slags varmebeskyttelse i den, men den er mest for å få det ennå rettere.

Hvis du bare skal bruke den et par ganger går det sikkert greit uten. Jeg bruker min kanskje annenhver uke i gjennomsnitt.

Kankjse H&M har noe billig på en liten flaske. Skjønner det er kjipt å bruke masse penger på noe du bare skal bruke et par ganger

Skrevet

Oj. Varmebeskyttelse har jeg aldri hørt om. Og håret mitt er akkurat like fint nå som før jeg begynte å bruke rettetang rundt juletider.

Kan jeg anta at det kanskje ikke er så fryktelig farlig?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker alltid et varmebeskyttende produkt når jeg bruker rettetang. Hvor mye det faktisk beskytter vet jeg ikke, men gjør at håret holder seg rett lenger, særlig dersom jeg skal ut i fuktig vær... Og dessuten samler det småhår og gjør håret blankere.

Gjest Gjesta
Skrevet
Oj. Varmebeskyttelse har jeg aldri hørt om. Og håret mitt er akkurat like fint nå som før jeg begynte å bruke rettetang rundt juletider.

Kan jeg anta at det kanskje ikke er så fryktelig farlig?

Det er vel heller mer flaks...Varme sliter uansett på håret, men hvis du har tykke hårstrå, tåler de mer enn fine, for eksempel, og bleket eller farget hår tåler mindre enn ubehandlet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for svar dere! Er litt redd for håret mitt, så vil gjerne bruke noe som beskytter. Men da skal jeg sjekke ut loreal og define! Supert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...