Grønnsaksvaffel Skrevet 20. desember #21 Skrevet 20. desember Kryneren skrev (3 minutter siden): Ikke rart, men ingen selvfølge Jeg tror de fleste som ikke farger hår og bryn har samme hårfarge over hele kroppen.
AnonymBruker Skrevet 21. desember #22 Skrevet 21. desember Dotten skal være grønn i år. Anonymkode: fe1eb...d13
Kryneren Skrevet 21. desember #23 Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dotten skal være grønn i år. Anonymkode: fe1eb...d13 😄
AnonymBruker Skrevet 21. desember #24 Skrevet 21. desember Kommer vel an på alder. Jeg vil tro øyenbrynene blir senere grå enn der nede. Anonymkode: ae1a2...2bc
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:16 #25 Skrevet torsdag kl. 23:16 AnonymBruker skrev (På 21.12.2025 den 1.24): Kommer vel an på alder. Jeg vil tro øyenbrynene blir senere grå enn der nede. Anonymkode: ae1a2...2bc Har inntrykk av at hodehåret blir fortere grått enn annet kroppshår. Anonymkode: 46b1b...41c
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #26 Skrevet 13 timer siden Kryneren skrev (På 21.12.2025 den 0.23): Er det noen her som har blitt overrasket over hvordan dotten har sett ut, første gang dere,så noen naken? Det utgjør en seksuell spenning i seg selv for meg. Jeg har aldri blitt overrasket selv, men skjønte etterhvert at menn ble overrasket over min dott, for begge mine to siste menn har spøkt en del om det at jeg er blondine nedentil. Tre kvinner i en sa min mann, ettersom jeg hadde svart hår da vi møttes, er blond nedentil og har hud som en rødhåret. Det svarte håret var imidlertid farge, så nå har han vel bare to kvinner i en. Blondine nedentil og rødbrunette ellers. Anonymkode: 949f2...cf9 1
Kryneren Skrevet 6 timer siden #27 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har aldri blitt overrasket selv, men skjønte etterhvert at menn ble overrasket over min dott, for begge mine to siste menn har spøkt en del om det at jeg er blondine nedentil. Tre kvinner i en sa min mann, ettersom jeg hadde svart hår da vi møttes, er blond nedentil og har hud som en rødhåret. Det svarte håret var imidlertid farge, så nå har han vel bare to kvinner i en. Blondine nedentil og rødbrunette ellers. Anonymkode: 949f2...cf9 Rødbrunette, er det din naturlige farge på hodehåret?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå