AnonymBruker Skrevet i går, 23:09 #1 Skrevet i går, 23:09 Det sies at farge på øyenbrynene avslører fargen på dotten. Men ikke alltid. Et det flere som tennes av å fantasere om det? Anonymkode: 46b1b...41c
AnonymBruker Skrevet i går, 23:11 #2 Skrevet i går, 23:11 Har ikke du laget 500 tråder om dette fra før av? Anonymkode: 55a44...1c8 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 23:12 #3 Skrevet i går, 23:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke du laget 500 tråder om dette fra før av? Anonymkode: 55a44...1c8 Nei Anonymkode: 46b1b...41c
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Svarer deg som jeg har svart deg før i disse trådene Jeg er ikke utpreget glad i kjønnshår, verken mitt eller andres og jeg har iallefall ingen fantasier om dette. Jeg har forhåpninger at det er godt trimmet og velstelt og ikke noe jungel der nede, det er mine forhåpninger men jeg har aldri gått rundt å fantasert om kjønnshåret til folk eller fargen deres nei, Anonymkode: a24b3...704 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Jeg er nok ganske visuell, har lett for å se for meg ting. Kanskje derfor jeg tenner på dette. Anonymkode: 46b1b...41c
Bamseklemmer Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det sies at farge på øyenbrynene avslører fargen på dotten. Men ikke alltid. Et det flere som tennes av å fantasere om det? Anonymkode: 46b1b...41c Nnjjaa.. fargen kan lyge🫡 Kvinner med kraftig hårvekst og med litt mørk stemme, er et resultat av mye testosteron/sexlyst.. Kombinasjon munn, nese kan noen ganger stemme, med hvordan musa ser ut. Dette er en treningssak, og jeg har ikke tapt så mange veddemål med kvinner🫠 Sitter du på kafe og bivåer kvinner TS? eller andre steder?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Bamseklemmer skrev (20 timer siden): Nnjjaa.. fargen kan lyge🫡 Kvinner med kraftig hårvekst og med litt mørk stemme, er et resultat av mye testosteron/sexlyst.. Kombinasjon munn, nese kan noen ganger stemme, med hvordan musa ser ut. Dette er en treningssak, og jeg har ikke tapt så mange veddemål med kvinner🫠 Sitter du på kafe og bivåer kvinner TS? eller andre steder? Nei, sitter ikke og observerer over tid. Men legger merke til i farten, også i forhold til damer jeg kjenner. Anonymkode: 46b1b...41c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå