Gå til innhold

Er jeg kjip?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min er på folkehøgskole og har fått kjæreste. Veldig hyggelig. Hun dro på ferie med ham i høstferien og kom derfor ikke hjem. Hun kommer hjem til jul, og han skal være med. De vil til utlandet nyttårsaften og bli borte noen dager. Familien hadde egentlig gledet oss til å ha henne her i høytiden, men jeg vil jo ikke være kjip heller. Det er i tilfelle snakk om å låne min bil, det sliter jeg litt med. Å tvinge henne til å være hjemme nyttårsaften er jo ikke helt god følelse, det heller.

Anonymkode: 87c06...873

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom motivasjonen til å ikke komme bort bilen er å holde datteren din hjemme, synes jeg du er litt kjip ja. 

Det kan jo ellers være hundre gode grunner til ikke å låne bort en bil, selvsagt.

Anonymkode: 246c7...86c

• Liker 4
Skrevet

Unge uerfarne sjåfører på vinterføre i andre land? 

Tror jeg hadde løyet på meg manglende dekning hos forsikringen 😬

• Nyttig 4
Skrevet

Går man på folkehøgskole er man vel gammel nok til å bestemme over eget liv, så her har du uansett ingen råderett, ingenting å krangle om heller være kjip for. Hun får gjøre som hun vil i ferien sin. Vær glad for at hun i det minste kommer hjem til jul.

Syns du det er ekkelt å låne bort bilen din, får du være ærlig om det, så kan hun heller skaffe seg leiebil eller noe.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Datteren min er på folkehøgskole og har fått kjæreste. Veldig hyggelig. Hun dro på ferie med ham i høstferien og kom derfor ikke hjem. Hun kommer hjem til jul, og han skal være med. De vil til utlandet nyttårsaften og bli borte noen dager. Familien hadde egentlig gledet oss til å ha henne her i høytiden, men jeg vil jo ikke være kjip heller. Det er i tilfelle snakk om å låne min bil, det sliter jeg litt med. Å tvinge henne til å være hjemme nyttårsaften er jo ikke helt god følelse, det heller.

Anonymkode: 87c06...873

Åh herregud. La henne slippe deg

Anonymkode: 0e9f7...44e

AnonymBruker
Skrevet

Hev alderen på forsikringen til bilen, da kan du bruke det som grunn til at de ikke får låne den.

Anonymkode: e8de0...530

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor m de ha bil i utlandet? De kan jo leie? 

Ellers, dlipp henne løs. Jeg husker i den alderen der at jeg ikke var så interessert i å henge med foreldrene mine til enhver tid. Selv om jeg alltid har hatt et godt forhold med dem. I den alderen der vil man reise, feste og få nye venner. 

Anonymkode: f9125...6e3

AnonymBruker
Skrevet

Her tenker jeg at du nesten må slippe taket litt. Hun må få lov å være sammen med kjæresten sin. Det er fullt lov å tenke at det er litt kjipt at hun ikke er hjemme like lenge som du håpte på, men hun kommer i det minste hjem noen dager 🙃 Men ikke lag noe ut av det. 

Anonymkode: 07249...c3b

Skrevet

Voksne barn bestemmer selv her, jeg forstår jo at det er gøyere å henge med kjæresten. Bilen får de imidlertid ikke låne, vi trenger den jo selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...