AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:41 #1 Skrevet tirsdag kl. 21:41 Burde man enten velge å ha katt,kanin eller hund? Blir det kun uvennskap og kaos om de går sammen? De går løse i huset. Burdyr som marsvin eller fugl er kanskje annerledes siden de ikke går fritt i huset? Anonymkode: 74403...f5f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:43 #2 Skrevet tirsdag kl. 21:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Burde man enten velge å ha katt,kanin eller hund? Blir det kun uvennskap og kaos om de går sammen? De går løse i huset. Burdyr som marsvin eller fugl er kanskje annerledes siden de ikke går fritt i huset? Anonymkode: 74403...f5f Kjør på TS Hund jager katt Katt jager kanin Dette blir show Anonymkode: bb017...4ac 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:50 #3 Skrevet tirsdag kl. 21:50 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjør på TS Hund jager katt Katt jager kanin Dette blir show Anonymkode: bb017...4ac Vår hund elsker både de to kattene og de to kaninene. Ligger ofte inntil hverandre. Så nei, ikke actionshow vertfall. Men jeg kan fint se på dem, og bli glad inni meg. Fikk først kattene, så hund og så kaniner, om det har betydning. Anonymkode: 005a7...f78 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:11 #4 Skrevet tirsdag kl. 22:11 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vår hund elsker både de to kattene og de to kaninene. Ligger ofte inntil hverandre. Så nei, ikke actionshow vertfall. Men jeg kan fint se på dem, og bli glad inni meg. Fikk først kattene, så hund og så kaniner, om det har betydning. Anonymkode: 005a7...f78 Hva gjør man om de ikke går bra sammen? Jakter de på hverandre? Plager de hverandre? Er det lettest å kun ha ett dyreslag enn flere siden de har samme type kroppsspråk? Anonymkode: 74403...f5f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:26 #5 Skrevet onsdag kl. 10:26 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjør på TS Hund jager katt Katt jager kanin Dette blir show Anonymkode: bb017...4ac Er det ofte sånn? Anonymkode: 74403...f5f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:17 #6 Skrevet onsdag kl. 14:17 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det ofte sånn? Anonymkode: 74403...f5f Ja, dette er dyrenes naturlige instinkter. Anonymkode: a98dd...0b2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:52 #7 Skrevet onsdag kl. 15:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, dette er dyrenes naturlige instinkter. Anonymkode: a98dd...0b2 Så da må jeg velge kun ett dyreslag? Jeg skulle ønske jeg kunne ha flere. Anonymkode: 74403...f5f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:03 #8 Skrevet onsdag kl. 20:03 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vår hund elsker både de to kattene og de to kaninene. Ligger ofte inntil hverandre. Så nei, ikke actionshow vertfall. Men jeg kan fint se på dem, og bli glad inni meg. Fikk først kattene, så hund og så kaniner, om det har betydning. Anonymkode: 005a7...f78 Hva slags hunderase er hunden din? Høres så fint ut. Anonymkode: 74403...f5f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:09 #9 Skrevet onsdag kl. 20:09 Har to hunder og marsvin. Den ene hunden ser på marsvina som kompiser, den andre hadde tatt dem til lunsj om hun fikk.... Samme rase Marsvina var i hus før bikkjene her. Anonymkode: 4913a...b87
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:18 #11 Skrevet onsdag kl. 20:18 Har hatt hund og katter som både har gått bra sammen i mange tilfeller og, med de to siste: Har funnet en måte å koeksistere uten å ha noe med hverandre å gjøre. Har hatt katt og kaniner. Da ble det dessverre veldig kjapt kanin-svinn, og det anbefaler jeg ingen å oppleve.. Anonymkode: c37e8...aeb
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:20 #12 Skrevet onsdag kl. 20:20 Hund og katt er stort sett null problem. Kanin og katt er også stort sett null problem. Hund og kanin derimot kan være problematisk litt avhengig av rasene. Jeg personlig ville aldri latt de to være alene hjemme og løse sammen men om dunkan skille de er det stort sett uproblematisk det også med trening og grensesetting. Noen kanintyper er mer reaktive enn andre, det samme er noen hunderaser. Katt, hund og kanin sammen kan også gå fint men igjen ville jeg skillt hund og kanin når de er uten oppsyn. Anonymkode: 3127b...fec
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden Hva gjør man om dyrene ikke går overens? Anonymkode: 74403...f5f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva gjør man om dyrene ikke går overens? Anonymkode: 74403...f5f Darwin ordner opp Anonymkode: aa5db...170
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå