AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg har alt minnet dere på å sjekke listene før 5 i natt, men ville bare si at jeg har alarm på klokken 04.50 og en til 04.59 for å sikre meg at jeg får med meg dem som sjekker meg - så husk at dere ikke sjekker meg, bare alle andre. 😊 Ellers har jeg ett tips til: har skrevet ned noen navn på Notes på telefonen, slik at det bare er å copypaste rett inn når alarmen ringer. Så screene resultatene og studere dem i ro og mak i morgen! Effektivt og tidsbesparende. Anonymkode: 56d3c...71b 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Gjesp.... og litt creepy Anonymkode: e1967...51b 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Du har allerede en tråd, holdt det ikke med den? Anonymkode: 49529...655
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Maia70 skrev (2 minutter siden): Jeg sjekker ingen. Det er da bare kjedelig. Du må for all del ikke glemme å sjekke hvem som sjekker deg. Sett på alarm 😊 En oppfordring du er heldig å få bare fordi du er i tråden. Anonymkode: 56d3c...71b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har alt minnet dere på å sjekke listene før 5 i natt, men ville bare si at jeg har alarm på klokken 04.50 og en til 04.59 for å sikre meg at jeg får med meg dem som sjekker meg - så husk at dere ikke sjekker meg, bare alle andre. 😊 Ellers har jeg ett tips til: har skrevet ned noen navn på Notes på telefonen, slik at det bare er å copypaste rett inn når alarmen ringer. Så screene resultatene og studere dem i ro og mak i morgen! Effektivt og tidsbesparende. Anonymkode: 56d3c...71b Hvor mange har sjekket deg de siste 5 årene? Andre enn deg selv? Anonymkode: eb046...b34 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Er det noe spesielt med å sjekke skattelistene i natt? Anonymkode: b1af2...d57
Hololo Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden og hva har du tenkt å gjøre med de som sjekker det? 1
Maia70 Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du må for all del ikke glemme å sjekke hvem som sjekker deg. Sett på alarm 😊 En oppfordring du er heldig å få bare fordi du er i tråden. Anonymkode: 56d3c...71b Haha uff, enda mer kjedelig 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Haha, jeg sjekker ingen bare meg selv og det er egentlig litt trist å bare se mitt navn stående. Anonymkode: bcfc1...c61
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Hololo skrev (32 minutter siden): og hva har du tenkt å gjøre med de som sjekker det? Da undersøker jeg motivet deres, jeg har mine glupe metoder. Så sjekker jeg de også for å være likestilt. Når det er gjort skjer ikke noe mer. Jeg er blitt sjekket i snitt 6 ganger de siste årene. Det har hovedsakelig vært kollegaer. Anonymkode: 56d3c...71b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er det noe spesielt med å sjekke skattelistene i natt? Anonymkode: b1af2...d57 Siste mulighet for «anonymt» søk, da søkeloggen slettes klokken 5. Alle du sjekker før den tid, vil ikke se det med mindre de går inn der i natt før klokken fem og åpner loggen sin. Anonymkode: 56d3c...71b 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Hvilken nytte har du av å sjekke andres skatt? Man skal være ganske godt oppdatert på skatteregler osv for å få noe ut av tallene. Alle vet jo f.eks at hverken inntekt eller formue som står i listene er den faktiske inntekt og formue. Jeg har aldri sjekket noen, og så vidt jeg vet har ingen sjekket meg heller. Anonymkode: 6ceec...cc2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må for all del ikke glemme å sjekke hvem som sjekker deg. Sett på alarm 😊 En oppfordring du er heldig å få bare fordi du er i tråden. Anonymkode: 56d3c...71b TUSEN TAKK! Anonymkode: 903cd...690 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Står feil hos både meg og mannen. Vi har hus hytte og tre biler og 0 i formue? Vi har også betalt langt mer enn 50.000 i skatt de siste årene. Jeg sjekker skattemeldingen årlig, og dette samsvarer ikke. Anonymkode: 579a6...b48 1
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #17 Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Står feil hos både meg og mannen. Vi har hus hytte og tre biler og 0 i formue? Vi har også betalt langt mer enn 50.000 i skatt de siste årene. Jeg sjekker skattemeldingen årlig, og dette samsvarer ikke. Anonymkode: 579a6...b48 Du har jo ikke formue bare fordi har x og x av eiendeler! Du har høyere gjeld enn du har verdier, ergo ingen formue. Anonymkode: 56d3c...71b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå