AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Ganske enkelt forklart i titlen: Hva betyr egentlig sex for deg og for parholdet? Også interessant å høre for dere uten fast følge. Anonymkode: a0df8...8c9
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Det betyr en halvtime til noen timer uten babling, og en unnskyldning til å ta en høneblund etterpå. Anonymkode: 77bb9...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Det betyr ekstremt mye for meg i et forhold, den nærheten til noen man er glad i er magisk. Tilsvarende betyr det omtrent ingenting når jeg er singel, ons kunne jeg aldri hatt. Jeg må være forelsket. Anonymkode: c69de...241 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Det er deilig. Ellers "betyr" det ingenting for meg. Anonymkode: 4a2d1...88a 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Kjempeviktig, som single OG i forhold. Limet i et forhold, funker ikke sexen er alt dødsdømt.. Anonymkode: 0bc64...2d5
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Det er ekstremt viktig for meg. Dessverre ikke så viktig for hun jeg deler hus og seng med. Anonymkode: 079e9...a10
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ganske enkelt forklart i titlen: Hva betyr egentlig sex for deg og for parholdet? Også interessant å høre for dere uten fast følge. Anonymkode: a0df8...8c9 For meg og oss, så betyr ikke sex mer en at det er gøy og føles godt. Sex har ingen viktigere eller dypere funksjon eller mening en som så. Derfor har vi i våre 20+ år sammen heller aldri hatt noe diskusjoner eller opplevd noe frustrasjon som har handlet om sex. Vi har aldri hatt sex som noe viktig komponent eller «lim» i forholdet. I gjennom alle våre år sammen, så har det variert ekstremt hvor ofte/sjeldent vi har sex. Alt fra daglig til ca 1.5 år uten. Anonymkode: 57b43...008
Trolltunge Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden For meg personlig er det først og fremst et rent fysisk behov, som jeg trenger å få tilfredstilt. Det har bestandig vært driveren for min interesse for sex. I relasjonen vår betyr likevel sex noe utover dette. Det er også å vise kjærlighet, noe å knytte bånd gjennom, noe som stadfester oss to, og noe vi to deler så intimt og personlig at det nesten er vår egen lille private verden, fra lek til å vise hverandre kjærlighet og omtanke. Behovet for tilfredstillelse ligger likevel under alt dette, og det hadde ødelagt alt det overnevnte dersom sex faktisk ikke var deilig og tilfredstillende. Jeg hadde ikke hatt sex bare for å være snill mot ham og for at han skulle få tilfredstilt sitt behov. Da hadde jeg mistet interessen, og det hadde ikke vært noe fint og kjærlig vi delte. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Erobring&Dominans Anonymkode: a45d5...172
Hunmedham Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Viktig. Det er sunt. Jeg har godt av det, og jeg vet han har godt av det og trenger det. Og vi, som par, har godt av det. Det knytter oss sammen. Jeg kan våkne først og ligge og se på ham og tenke at om en liten stund skal jeg ha ham. 1
Mardina Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Når jeg er i et forhold, så betyr det mye. Jeg liker å bli begjært ❤️ Sex med den rette er fantastisk 🥰 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden Jeg har ikke et generelt svar. Fordi jeg var veldig kåt i starten av alle forholdene mine, men det døde ut skikkelig fort. Hver gang. Men nå har jeg beholdt gnisten, faktisk har det blitt enda mer intenst, etter flere år med kjæresten. Sex i forholdet vårt betyr mye. Det er nytelse, utløp for energi, nærhet, intimitet, styrking av forholdet. Jeg får økt selvtillit av sex med ham. Anonymkode: 83f3d...c9b
bleiebaron Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Vanskelig å si hvor mye det betyr "i seg selv" fordi det oppleves som et termometer på hele relasjonen. Er det gøy og godt i relasjonen blir sexen ofte veldig bra. Er det disconnect er det ikke interessant å ha sex. Om den forekommer er den langt mindre tilfredsstillende. Utløsningen kan bli et behov, men da handler det om et kroppslig behov og ikke sex som sådann. Derfor langt mindre fint enn sex som produkt av den gode relasjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Jeg kan gå mange år uten sex når jeg er singel, men når jeg er i et forhold så er sex viktig for å bevare intimitet og gjøre forholdet ekstra spesielt, på den spesielle måten som forhold skal ligge på. Nakenhet og intimitet der man ser, føler, kjenner, lukter og smaker på hverandre er jo så deilig å føle på. Man trenger ikke knulle som kaniner, men minimum et par ganger i måneden. Optimalt sett 2-3 ganger i uka. Anonymkode: e2bf2...8d8 1
Strigiformes Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden (endret) For meg betyr det: Jeg gir meg selv til deg ❤️ Det er en av de største kjærlighetserklæringene jeg kan gi et annet menneske, og er en bekreftelse på mine følelser. Så for meg er det bare vakkert og nydelig 💕 Jeg øser ut av meg selv, for jeg har så mye varme og kjærlighet og gi den rette partneren for meg. I det lange løp. I det korte løp så har det vært preget av lyst og nysgjerrighet de gangene det har skjedd. Endret 2 timer siden av Strigiformes 2
Snok1 Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Jeg ville mistet en viktig del av meg selv om jeg mistet sexlivet mitt. Det er viktig i og utenfor forhold.
Bamseklemmer Skrevet 38 minutter siden #18 Skrevet 38 minutter siden Sex betyr omsorg for hverandres nytelser❣️ Jo det er både snilt og omsorgsfullt å gi samtykke til sex.. Så jeg blir enkelte ganger rørt av samtykket.. "Hun vil at jeg skal noe godt og deilig" det er en varm tanke🥰 Derfor er jeg alltid takknemlig, på koseputepraten etter sexen.. Vanligvis kan god reklame og takknemlighet, avgjøre om det blir comeback senere🤫
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå