forkjølajente Skrevet 2 timer siden #21 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om du vil spare på farge så kan jeg veilede deg her i kjøp av frisørfarger som de selger på nettet. klipp kan jeg ikke hjelpe med billig over nett Anonymkode: 5c0b3...bb8 Får privatpersoner kjøpt frisørfarger på nett? 😀 Det er jo isåfall genialt om det er mulig! Send meg gjerne en pm.
Fru Uperfekt Skrevet 2 timer siden #22 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om du vil spare på farge så kan jeg veilede deg her i kjøp av frisørfarger som de selger på nettet. klipp kan jeg ikke hjelpe med billig over nett Anonymkode: 5c0b3...bb8 Kan du pm linker til meg?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #23 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om du vil spare på farge så kan jeg veilede deg her i kjøp av frisørfarger som de selger på nettet. klipp kan jeg ikke hjelpe med billig over nett Anonymkode: 5c0b3...bb8 Det er ingen som spør etter prisen på farging, klipp, kur, striper etc. Det er jo disse tingene vi går til frisøren for å få hjelp med. Anonymkode: e50db...23e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå