Elle Melle Skrevet 3. april 2006 #21 Skrevet 3. april 2006 Den er passe til en baby, men nå når jenten vår er blitt over 75cm lang begynner det å bli litt i korteste laget ja. Vi har tenkt å feste på en klaff i enden slik at vi kan slå den opp når hun skal stelles.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #22 Skrevet 3. april 2006 Et lite spørsmål ang. det å ha stellematten oppå vaskemaskinen... Tenkte også på det først, men synes den virker alt for kort for en baby...? :klø: Mulig det er jeg som tar feil, men.. ← Vi har lagt en benkeplate oppå vaskemaskinen for å få større plass.
Fru Blå Skrevet 3. april 2006 #23 Skrevet 3. april 2006 (endret) Vi skal også ha stellematte på vaskemaskinen. Jeg har også en badebalje som jenta vår på 4 år bruker i dusjen. Får se om jeg bruker den, eller kjøper en mindre som også kan brukes på vaskemaskinen. Når babyen vokser fra vaskemaskinen må jeg enten finne en annen løsning, eller stelle han på gulvet. Den tid, den sorg.. Da jenta vår var baby bodde vi i en enda mindre leilighet, med enda mindre bad. Men det var badekar på badet, så vi brukte et stellebord som festes på badekaret. På stellebordet var det innebygd badekar og lommer til stelleprodukter. Endret 3. april 2006 av Fru Blå
Gjest *nurket* Skrevet 4. april 2006 #24 Skrevet 4. april 2006 (endret) Stellematte på vaskemaskinen (bruker det ennå til min 2 åring og 10 mnding), og badebalje til å bade babyen i Endret 4. april 2006 av *nurket*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå