AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #41 Skrevet 3 timer siden Det er en psykolog med podcast jeg har lyttet til, som har sagt at "menn bryr seg om de barna som løper omkring dem". Altså, siden de er visuelle, må de ha en viss frekvens på omgang med barn for å bry seg. Flytter de fra eksen og har barna sjeldent, mens barna til den nye kjæresten er der og "løper omkring dem" hver dag, så bryr de seg naturligvis mer om sistnevnte. Anonymkode: a2047...6f1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #42 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er flest kvinner som avslutter forhold. Kvinner velger seg selv først oftere enn menn. Anonymkode: 5a9b5...3ab Altså, bare fordi jeg dumpet eksen etter HANS utroskap og vold, betyr ikke at jeg har "valgt meg selv først". Jeg har valgt sunn oppvekst for mine barn og min egen psykiske helse først. Anonymkode: a2047...6f1 2
Snok1 Skrevet 3 timer siden #43 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, begge to er like ille. Det var derfor jeg skrev at jeg var enig, og så var det et også der som var viktig. Anonymkode: 66eb8...901 *kremt* Det er far som har farsansvaret. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #44 Skrevet 2 timer siden Med min mann er det nok og slik at mange tenker at han glemte sine barn når han og eksen gikk fra hverandre og vi to ble sammen,men sannheten i vårt tilfelle er at hun nekter han og treffe barna. Dette har pågått over flere år og vi kjemper og kjemper for samvær. Og barna vokser og kjenner ikke nå lengre pappen sin så godt. Han er en fantastisk far så dette er bare trist for alle parter. Og enda tristere er det da at blant folk rundt oss er det mange som tenker han er en egoistisk drittsekk . Anonymkode: bfdef...348
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #45 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en psykolog med podcast jeg har lyttet til, som har sagt at "menn bryr seg om de barna som løper omkring dem". Altså, siden de er visuelle, må de ha en viss frekvens på omgang med barn for å bry seg. Flytter de fra eksen og har barna sjeldent, mens barna til den nye kjæresten er der og "løper omkring dem" hver dag, så bryr de seg naturligvis mer om sistnevnte. Anonymkode: a2047...6f1 "Menn" er sånn og sånn, menn gjør ditt og datt. Jeg er så jævla lei den generaliseringen. Vi er faktisk individer. Det blir like dumt som at jeg skulle hevde at alle kvinner er horer, fordi det finnes noen som er løse av seg. Anonymkode: b3a6a...249 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #46 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har som de fleste andre her sett dette skje igjen og igjen rundt meg. Fedre som plutselig glemmer barna sine og satser alt på ny dame. Jeg kjenner uvanlig mange familier med barn med spesielle behov, både på grunn av privatlivet mitt og via tidligere jobb. Og der stikker også fedrene av. Faktisk nesten alle og de ser seg ikke tilbake. Anonymkode: c4c6f...aea det kan jo tenkes at de du kjenner ikke er helt representative for folk flest. Anonymkode: 20635...31a
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #47 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er en psykolog med podcast jeg har lyttet til, som har sagt at "menn bryr seg om de barna som løper omkring dem". Altså, siden de er visuelle, må de ha en viss frekvens på omgang med barn for å bry seg. Flytter de fra eksen og har barna sjeldent, mens barna til den nye kjæresten er der og "løper omkring dem" hver dag, så bryr de seg naturligvis mer om sistnevnte. Anonymkode: a2047...6f1 Hvilken podcast er dette? Anonymkode: 90037...7d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå