AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:45 #1 Skrevet tirsdag kl. 14:45 Vi har to 5 mnd gamle kattunger som liker å tygge på ledninger. Det er jo helt umulig å fjerne alle tilgjengelige ledninger i huset og vi kan ikke overvåke dem alle døgnets tider. Noen som har gode tips som fungerer? Anonymkode: b5be7...79a
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 15.45): Vi har to 5 mnd gamle kattunger som liker å tygge på ledninger. Det er jo helt umulig å fjerne alle tilgjengelige ledninger i huset og vi kan ikke overvåke dem alle døgnets tider. Noen som har gode tips som fungerer? Anonymkode: b5be7...79a Prøv å spray et tynt lag med eddik på ledningene(men trekker ut ledningen først og vær helt sikker på at det er tørka før du setter inn stikkontakt igjen) Det finnes også midler som du får kjøpt på dyrebutikken, men det er billigere med eddik. Eventuelt kan du surre aluminiumsfolie rundt ledningene. Anonymkode: 43571...cf6 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Snart slutter den nok, når den kommer gjennom... neida! Jeg smurte tannkrem på mine ledninger, katten sluttet fort. Anonymkode: e68b4...a5f
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Sikker på det er en katt og ikke en kanin? Anonymkode: ff573...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sikker på det er en katt og ikke en kanin? Anonymkode: ff573...6cd Jeg har hatt katter så si hele livet, men det var først når jeg fikk frøkna som jeg har nå at jeg oppdaget at kattunger også kan gnage på ledninger. Anonymkode: 43571...cf6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå