AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:12 #1 Skrevet tirsdag kl. 14:12 Hei, Baby har nå mange oppvåkninger om natten, trolig knyttet til motoriks utvikling og tannfrembrudd. Når hun våkner om natta holder det som regel å løfte opp av senga så sovner hun videre. Problemet er at hun våkner med en gang hun legges ned i senga igjen, så dette ka ta flere forsøk. Noen ganger det blir en del gråt hjelper det å amme. Bruker mye tid på få henne ned i sengen. Noen gode tips? Anonymkode: 57b9d...0d4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:56 #2 Skrevet tirsdag kl. 14:56 Hva skjer hvis dere ikke tar henne opp i det hele tatt, men bare trøster mens hun er i senga? Anonymkode: 722c0...d17
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:16 #3 Skrevet tirsdag kl. 15:16 De gangene det skjer hos oss hjelper det å legge henne i vår seng helt inntil meg. Anonymkode: 7ad3a...393
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:16 #4 Skrevet tirsdag kl. 17:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): De gangene det skjer hos oss hjelper det å legge henne i vår seng helt inntil meg. Anonymkode: 7ad3a...393 Har ikke en løsning hvor hun ikke ka rulle ut av senga, så tør ikke det Anonymkode: 57b9d...0d4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:16 #5 Skrevet tirsdag kl. 17:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skjer hvis dere ikke tar henne opp i det hele tatt, men bare trøster mens hun er i senga? Anonymkode: 722c0...d17 Da er det hylgrining og våkner enda mer opp Anonymkode: 57b9d...0d4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:13 #6 Skrevet tirsdag kl. 19:13 Vi måtte bruke vektpose/vektvest ved denne alderen på begge barna. Sov gjennom natten igjen Anonymkode: 9a1aa...343
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:29 #7 Skrevet tirsdag kl. 19:29 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke en løsning hvor hun ikke ka rulle ut av senga, så tør ikke det Anonymkode: 57b9d...0d4 Lag "borg" rundt henne med håndklær etc? Det gjorde vi Anonymkode: aed88...477
blue0rchid Skrevet tirsdag kl. 20:50 #8 Skrevet tirsdag kl. 20:50 For oss fungerte det å la babyen sove i 3-5 minutter før vi la han ned igjen.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:18 #9 Skrevet tirsdag kl. 21:18 blue0rchid skrev (27 minutter siden): For oss fungerte det å la babyen sove i 3-5 minutter før vi la han ned igjen. Gjør også det. Helt tilfeldig om baby våkner uansett om jeg venter 4 eller 10 min. Anonymkode: 57b9d...0d4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:36 #10 Skrevet torsdag kl. 18:36 Jeg tar han opp -> bysser han i søvn -> slutter å bysse (mens jeg holder han) -> holder han helt stille i armene mine i noen minutter -> legger han forsiktig ned. Hvis han våkner repeterer jeg hele greia. Fungerer ca 50% av tiden Men det er enten det eller å ha han i senga vår, noe jeg helst ikke vil. Anonymkode: 9accf...102
AnonymBruker Skrevet i går, 00:26 #11 Skrevet i går, 00:26 Vi gikk faktisk til innkjøp av ny seng på gjesterommet av samme grunn. Sånn dagseng som ser ut som en stor benk liksom. Husker ikke i farta hva den heter. 160 når ekstradelen er trekt ut. Da legger jeg baby inntil meg så hun ligger mot "veggen". Da kan hun ikke ramle ut. Anonymkode: 4af6c...f5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå