AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Hva gjør dere når jeans får hull? Syr de, eller kaste å kjøpe nye. Mine jeans får som regel hull i skrittet etter ca et år. Har fram til nå bare kastet de og kjøpt nye når det er skjedd, men det er jo litt å spare på å sy hullene da. Hvis det blir bra da (er jo som regel blitt ganske tynne i stoffet akkurat rundt der hullet er). Anonymkode: 97ee3...478
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Spørs på hullet/riften, hvor det er og tilstanden ellers på jeansen. Syr hvis det lar seg gjøre, bruker de med hull eller så blir de brukt på soverommet Anonymkode: 50ffc...a67
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden jeg hadde sydd igjen men det høres også ut som dett er mye svette eller annet som gjør at det blir hull på det stedet hele tiden Anonymkode: f588f...c1f
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Hull i skrittet, innsiden av lårene eller på ronpa pga slitasje går i søpla. Hadde det skjedd etter bare ett år, så hadde jeg ikke kjøpt flere av det merket og den modellen. Hull pga skade, kan jeg vurdere lappe. Eller ignorere... Anonymkode: b2ada...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Hull ved skrittet, rumpa og lignende intime plasser går i spøla Anonymkode: 7f0c2...9af
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Har aldri opplevd hull der. Men hadde jeg det og likte buksa, hadde jeg absolutt lappet - sy fast lapper av liknende stoff som buksa på innsiden av jeansen - sy mange sømmer med symaskin - buksa er som ny. Jeg synes også litt synlig lapping av jeans bare kan være fint - men det synes vel knapt når det er på innsiden av lårene. Og så hadde jeg sett etter en annen modell hvis du får hull så fort. Anonymkode: 0c45c...d05
Fru Uperfekt Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva gjør dere når jeans får hull? Syr de, eller kaste å kjøpe nye. Mine jeans får som regel hull i skrittet etter ca et år. Har fram til nå bare kastet de og kjøpt nye når det er skjedd, men det er jo litt å spare på å sy hullene da. Hvis det blir bra da (er jo som regel blitt ganske tynne i stoffet akkurat rundt der hullet er). Anonymkode: 97ee3...478 1 år, da hadde jeg gått tilbake til butikken med de
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #8 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hull i skrittet, innsiden av lårene eller på ronpa pga slitasje går i søpla. Hadde det skjedd etter bare ett år, så hadde jeg ikke kjøpt flere av det merket og den modellen. Hull pga skade, kan jeg vurdere lappe. Eller ignorere... Anonymkode: b2ada...cd3 Kan nevnes at jeg er en mann. Og buksene er Dressmann sine Nevada jeans. Har ofte 2 eller 3 stykker som byttes på å brukes eller vaskes og de brukes omtrent hver dag. For mange år siden når jeg brukte Levis jeans kan jeg ikke huske at de var noe mer holdbare egentlig. Pleide å slites hull i skrittet rett ved sømmen etter hvert de også. Og har bare en gang vært borti en jeans som var helt åpenbar dårlig kvalitet som omtrent bare falt fra hverandre og revnet alle veier når det gikk hull i den i skrittet etter ganske kort tid. Anonymkode: 97ee3...478
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #9 Skrevet 46 minutter siden Regner med at årsaken er at sømmen i skrittet ligger å gnisser mot det tynnere stoffet ved siden av sømmen helt til det slites så tynt at det går hull. Sømmene i jeans er jo tross alt noen ganske tykke klumper av stoff som er foldet over flere ganger og det fungerer nok som en slitekant mot stoffet rett ved siden av sømmen. Anonymkode: 97ee3...478
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #10 Skrevet 45 minutter siden Er ikke mann men som stor kvinne uten noe thigh gap og som er på beina og ute å går mye så har jeg bare akseptert at buksene mine spesielt de jeg liker best ryker etter et halvt år, hadde de holdt et år så hadde jeg vært happy. Har ingen tips til hva du kan gjøre utenom å kaste de for å lappe de sammen i skrittet ser bare rart ut om du spret beina. Har og både billig jeans og dyre merke jeans, de ryker like raskt uansett. Anonymkode: da0ec...f8c
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #11 Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan nevnes at jeg er en mann. Og buksene er Dressmann sine Nevada jeans. Har ofte 2 eller 3 stykker som byttes på å brukes eller vaskes og de brukes omtrent hver dag. For mange år siden når jeg brukte Levis jeans kan jeg ikke huske at de var noe mer holdbare egentlig. Pleide å slites hull i skrittet rett ved sømmen etter hvert de også. Og har bare en gang vært borti en jeans som var helt åpenbar dårlig kvalitet som omtrent bare falt fra hverandre og revnet alle veier når det gikk hull i den i skrittet etter ganske kort tid. Anonymkode: 97ee3...478 Samme skjer med gubben sine, han bruker samme modellen. Han bruker de gjerne til arbeidsbukser. Med en symaskin hadde det vært enkelt å lappe dem, men de er stadig på tilbud, så han kjøper bare nye. Tror de hadde blitt slitt annerledes om de var mindre baggy på ham også, men han om det. Anonymkode: 3e1f2...42f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå