AnonymBruker Skrevet i går, 00:36 #21 Skrevet i går, 00:36 De fleste menn har nekta å kysse etter å ha bli sugd, selv om de ikke har kommet. Og det er midt i akta. Så for min del vil jeg si de færreste vanlige menn vil ha sæd i munn. Flere vil jo ikke ha det på egen kropp heller. De syns det er ekkelt. Så helt normalt det og. Anonymkode: 296be...beb
Bamseklemmer Skrevet i går, 01:05 #22 Skrevet i går, 01:05 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): De fleste menn har nekta å kysse etter å ha bli sugd, selv om de ikke har kommet. Og det er midt i akta. Så for min del vil jeg si de færreste vanlige menn vil ha sæd i munn. Flere vil jo ikke ha det på egen kropp heller. De syns det er ekkelt. Så helt normalt det og. Anonymkode: 296be...beb Fryktelig så puslete menn har blitt🫡 Jeg har nok fått sparken, hvis jeg ikke ville kline med dama etter oralen.. "Farken peisi.. Elsker du meg ikke? Hvorfor vil du ikke kline med meg?" Dette med klining går jo begge veier heldigvis.. for vi koser oss sammen👏 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #23 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): For en merkelig sammenlign . Har du hatt oralsex? Har du samme forhold til det som rimming? tror det er vanlig og smake sin egen sperm ja. Jeg vil ihvertfal ikke utføre blowjob på en som er redd sin egen sperm. Det har ikke så mye og si hva som er vanlig da, du setter dine grenser. Anonymkode: ff039...558 Rimming er oralsex. Oralsex er sex du utfører med munnen. Rimming er sex du utfører med munnen. Oralsex er mer enn å suge penis og slikke vagina. Anonymkode: d64f2...793 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #24 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): De fleste menn har nekta å kysse etter å ha bli sugd, selv om de ikke har kommet. Og det er midt i akta. Så for min del vil jeg si de færreste vanlige menn vil ha sæd i munn. Flere vil jo ikke ha det på egen kropp heller. De syns det er ekkelt. Så helt normalt det og. Anonymkode: 296be...beb Da kan de bare drite i å få bj. Anonymkode: b1f49...7f7 1
oneshot88 Skrevet 20 timer siden #25 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Da kan de bare drite i å få bj. Anonymkode: b1f49...7f7 Deg om det.
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #26 Skrevet 20 timer siden Takker så mye for svar. Noen bedre enn andre. Anonymkode: 84cb2...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #27 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): De fleste menn har nekta å kysse etter å ha bli sugd, selv om de ikke har kommet. Og det er midt i akta. Så for min del vil jeg si de færreste vanlige menn vil ha sæd i munn. Flere vil jo ikke ha det på egen kropp heller. De syns det er ekkelt. Så helt normalt det og. Anonymkode: 296be...beb Det høres helt merkelig ut for meg. Synes fått mer hot enn å vi slikker og suger hverandre om en annen og kliner og slikker rundt munnen mens jeg penetrerer/knuller henne. Ekstra bonus om vi fullfører med blowjob og kliner etter jeg har sprutet i munnen hennes 😍😇 Anonymkode: 9bfc5...c50
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #28 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Smaken kan gjøres noe med. Be mannen din kutte ut kaffe, løk, asparges og sterke ting. Tobakk og. Gi ham ananasjuice, mango, kiwi og frukt og bær. Gjerne kanel på frukten. Pluss at han må drikke nok vann. Anonymkode: a5734...5b1 Jeg har prøvd med så mange ulike menn, men jeg liker det bare ikke. Spiller ingen rolle hva de spiser eller drikker. Anonymkode: 4ec67...088 2
Einus Skrevet 17 timer siden #29 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 15.01): Dette er ikke spesielt seksuelt, men jeg vet ikke helt hvilket forum det ellers skulle stå i? Føler meg nesten litt teit som skriver om dette på internett (og på kvinneguiden), men her om dagen så ble jeg sittende å snakke litt med noen venner på puben, og av en eller annen rar grunn begynte noen av dem å snakke om at noe smakte som sæd. Jeg mener å huske at det var noe smørbart gammeldags pålegg de snakket om. Haha liksom. Etter hvert så kom det jo frem at jeg aldri hadde smakt på min egen sæd, og det ble tatt i mot som et ekte avvik i gjengen. Jeg kan ikke være eneste mann som ikke synes dette er en ting jeg burde gjøre? Hvor setter du grensen da liksom? Er det normalt å rote i rompen og for å sleike på fingen etterpå? Anonymkode: 84cb2...b6f Kom til å tenke på en video som jeg så på YouTube for mange år siden, verdt å ta en titt om du ikke har sett den før. 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #30 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): De fleste menn har nekta å kysse etter å ha bli sugd, selv om de ikke har kommet. Og det er midt i akta. Så for min del vil jeg si de færreste vanlige menn vil ha sæd i munn. Flere vil jo ikke ha det på egen kropp heller. De syns det er ekkelt. Så helt normalt det og. Anonymkode: 296be...beb Ekte mannfolk bryr seg ikke om å få egen sæd på seg, ei heller å kysse ei de nettopp har spruta i munnen. Anonymkode: 4a31d...6f1 2 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #31 Skrevet 17 timer siden Har aldri smakt og kommer aldri til å smake. Har null interesse for det. Jeg forventer heller ikke å få sæden min svelget, men det gjør jo kona uansett 😅 Anonymkode: d47e7...847
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #32 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Rimming er oralsex. Oralsex er sex du utfører med munnen. Rimming er sex du utfører med munnen. Oralsex er mer enn å suge penis og slikke vagina. Anonymkode: d64f2...793 Ok, beklager. Du har rett. Tror du skjønte hva jeg mente uansett, men slikke vagina og suge penis er ganske vanlig. Og slikke i rompa er mindre vanlig. Anonymkode: ff039...558
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #33 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): De fleste menn har nekta å kysse etter å ha bli sugd, selv om de ikke har kommet. Og det er midt i akta. Så for min del vil jeg si de færreste vanlige menn vil ha sæd i munn. Flere vil jo ikke ha det på egen kropp heller. De syns det er ekkelt. Så helt normalt det og. Anonymkode: 296be...beb Hadde jeg ikke giddi 😅 Anonymkode: ff039...558
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #34 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Smaken kan gjøres noe med. Be mannen din kutte ut kaffe, løk, asparges og sterke ting. Tobakk og. Gi ham ananasjuice, mango, kiwi og frukt og bær. Gjerne kanel på frukten. Pluss at han må drikke nok vann. Anonymkode: a5734...5b1 Trykket liker, men vet dessverre at dette ikke hjelper angående noen menn. Både smak og konsistens er svært ulik fra mann til mann, og det har vært lite å gjøre med menn som har svært konsentrert sæd liten mengde sæd. Da var det tykt og ekkel smak uansett innsats angående mat og drikke. Anonymkode: 5010c...42a
Even Tuell Skrevet 13 timer siden #35 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): De fleste menn har nekta å kysse etter å ha bli sugd, selv om de ikke har kommet. Og det er midt i akta. Så for min del vil jeg si de færreste vanlige menn vil ha sæd i munn. Flere vil jo ikke ha det på egen kropp heller. De syns det er ekkelt. Så helt normalt det og. Anonymkode: 296be...beb Etter utallige tråder her på forumet er det mitt inntrykk også. Menn generelt er veldig veldig lite keene på sæd, nærmest redd for den. Vil tippe at flertallet ikke ville kysse partner etter at han har kommet i munnen hennes... ikke uten tannpuss og munnskyll. Det er vel litt av den samme gamle greia; den ultimate fornærmelsen mot en mann er å bli kalt for homo og "Sæd i munn er noe homoer driver med". Selv har jeg ingen problemer med sæd. Kan gjerne slikke partner etter at jeg har kommet i henne eller kysse etter at hun har sugd meg. For å være ærlig så smaker det lite eller nærmest ingenting... og uansett synes jeg det smaker mer av ei fitte enn av sæd. 1
Even Tuell Skrevet 13 timer siden #36 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Trykket liker, men vet dessverre at dette ikke hjelper angående noen menn. Både smak og konsistens er svært ulik fra mann til mann, og det har vært lite å gjøre med menn som har svært konsentrert sæd liten mengde sæd. Da var det tykt og ekkel smak uansett innsats angående mat og drikke. Anonymkode: 5010c...42a Tykk konsistens kommer gjerne av to ting; lite drikke og (for) lenge mellom hver utløsning. Generelt drikke mer vann og ha hyppigere utløsninger gjør sæden tynnere og smaken svakere. Den blir rett og slett vannet ut. Om fyren klarer å komme to ganger på samme runde, er det betydelig forskjell på utløsning 1 og utløsning 2. (... og utløsning 3 er bare en ynkelig skvett saltvann 😛 ) 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #37 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har prøvd med så mange ulike menn, men jeg liker det bare ikke. Spiller ingen rolle hva de spiser eller drikker. Anonymkode: 4ec67...088 Da lar du bare være. Det er jo null stress. Om du var min kjæreste ville jeg ikke hatt problemer med at du ikke vil smake. Anonymkode: a5734...5b1 1
Snok1 Skrevet 1 time siden #38 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ok, beklager. Du har rett. Tror du skjønte hva jeg mente uansett, men slikke vagina og suge penis er ganske vanlig. Og slikke i rompa er mindre vanlig. Anonymkode: ff039...558 Alle elsker vel både å slikke og å bli slikket og tungepult i rumpa? Ingen steder sitter vel nervecellene tettere enn der.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #39 Skrevet 1 time siden Jeg tar en sånn cum shot eller 2 før vi skal på byen. Anonymkode: e5cbd...715
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #40 Skrevet 1 time siden Sæd smaker skikkelig kvalmt. Brekker meg bare jeg tenker på det. Glad jeg aldri mer må smake på det Anonymkode: 55f67...f1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå