AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Dette er ikke spesielt seksuelt, men jeg vet ikke helt hvilket forum det ellers skulle stå i? Føler meg nesten litt teit som skriver om dette på internett (og på kvinneguiden), men her om dagen så ble jeg sittende å snakke litt med noen venner på puben, og av en eller annen rar grunn begynte noen av dem å snakke om at noe smakte som sæd. Jeg mener å huske at det var noe smørbart gammeldags pålegg de snakket om. Haha liksom. Etter hvert så kom det jo frem at jeg aldri hadde smakt på min egen sæd, og det ble tatt i mot som et ekte avvik i gjengen. Jeg kan ikke være eneste mann som ikke synes dette er en ting jeg burde gjøre? Hvor setter du grensen da liksom? Er det normalt å rote i rompen og for å sleike på fingen etterpå? Anonymkode: 84cb2...b6f
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Spiller det noen rolle hva andre gjør? Du kan gjøre det du vil, så kan de gjøre det de vil. Enkelt og greit. Anonymkode: 345b3...583 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden For en merkelig sammenlign . Har du hatt oralsex? Har du samme forhold til det som rimming? tror det er vanlig og smake sin egen sperm ja. Jeg vil ihvertfal ikke utføre blowjob på en som er redd sin egen sperm. Det har ikke så mye og si hva som er vanlig da, du setter dine grenser. Anonymkode: ff039...558 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvor setter du grensen da liksom? Er det normalt å rote i rompen og for å sleike på fingen etterpå? En merkelig sammenligning ja. Kjønnsvæsker og avføring, er to ganske forskjellige ting i de flestes bok. De som har fetisjer for det, blir noe annet. Jeg har aldri smakt en annen manns sæd, men jeg hadde nok fint kysset kona, hvis hun nettopp hadde sugd noen andre. Anonymkode: 1bfb9...c24 2 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Jeg har aldri smak på egen sæd, bare for å prøve smaken. Men jeg har slikket fruen etter å ha sprutet henne full. Og jeg har hatt sæd på tunga, og tatt det med opp til henne for å dele med henne. Anonymkode: b1f09...a51 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Ytterst merkelig å blande inn rumpa i dette. Jeg blir så flau over å dele kjønn med noen av dere altså. Har smakt for å bekrefte at jeg ikke serverer noe som smaker ekkelt til dama. Det er vel ikke noe verre enn damer som stikker fingeren i munn for å smake på seg selv, enten av nysgjerrighet eller fordi det tenner. Kanskje du bør endre kosthold hvis det føles så skummelt, ts? Anonymkode: bce32...271 1 4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Jeg har smakt min egen sæd. Var ganske myk som ung, og kunne suge meg selv. Har faktisk en fin stilling der jeg klarer å sprute i min egen munn når jeg onanerer. Vil tro at det ikke er uvanlig. Anonymkode: a5734...5b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er ikke spesielt seksuelt, men jeg vet ikke helt hvilket forum det ellers skulle stå i? Føler meg nesten litt teit som skriver om dette på internett (og på kvinneguiden), men her om dagen så ble jeg sittende å snakke litt med noen venner på puben, og av en eller annen rar grunn begynte noen av dem å snakke om at noe smakte som sæd. Jeg mener å huske at det var noe smørbart gammeldags pålegg de snakket om. Haha liksom. Etter hvert så kom det jo frem at jeg aldri hadde smakt på min egen sæd, og det ble tatt i mot som et ekte avvik i gjengen. Jeg kan ikke være eneste mann som ikke synes dette er en ting jeg burde gjøre? Hvor setter du grensen da liksom? Er det normalt å rote i rompen og for å sleike på fingen etterpå? Anonymkode: 84cb2...b6f Mannen min kysser meg etter han har kommet i munnen min. Jeg har klin i hele fjeset og han kan ikke unngå å smake det. Jeg har spurt om han synes det er ekkelt, men han sier "hvis du skal få det i munnen, så er det minste jeg kan gjøre å kysse deg etterpå!" (han mener dette såklart som noe positivt, at han føler det er en stor ære at jeg faktisk velger å gjøre det for han, og at han gjerne kysser meg etterpå). Anonymkode: b1f49...7f7 2 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Svelget min egen sæd daglig da jeg var myk og sugde meg selv i ungdomsårene, og kan fortsatt ta meg en smak innimellom. Liker smaken, det gjør heldigvis kona også. Anonymkode: 4a31d...6f1 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Hvor jeg setter grensen? I hvert fall før å smake på sæden min eller rote noen i rumpa og putte fingeren i munnen. Anonymkode: ac41b...455 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): For en merkelig sammenlign . Har du hatt oralsex? Har du samme forhold til det som rimming? tror det er vanlig og smake sin egen sperm ja. Jeg vil ihvertfal ikke utføre blowjob på en som er redd sin egen sperm. Det har ikke så mye og si hva som er vanlig da, du setter dine grenser. Anonymkode: ff039...558 Redd sin egen sperm? det er vel stor forskjell på a:) å være redd sin egen sperm b:) å slurpe i seg sin egen sperm. Anonymkode: d64f2...793 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Svelget min egen sæd daglig da jeg var myk og sugde meg selv i ungdomsårene, og kan fortsatt ta meg en smak innimellom. Liker smaken, det gjør heldigvis kona også. Anonymkode: 4a31d...6f1 Liker smaken? Kan forstå å smake for nysgjerrighetens skyld, men å like smaken er sykt. Da er du minst bifil. For en ekkel tråd dette er! Anonymkode: d64f2...793
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Liker smaken? Kan forstå å smake for nysgjerrighetens skyld, men å like smaken er sykt. Da er du minst bifil. For en ekkel tråd dette er! Anonymkode: d64f2...793 Nå må du skjerpe deg. Jeg synes det er kjempefint at vi har dette fantastiske forumet hvor det faktisk er mulig å spørre om ting vi ikke tørr å snakke om med våre bekjente. Vi skal ikke trene å møte slikt her inne, selv om det skjer hele tiden. Jeg er selv kvinne, og derfor aldri smakt min egen sæd, men jeg har da forsøkt å smake på min egen buffè der nedentil. Ser det som en helt naturlig ting å gjøre for å utforske sin egen kropp i faser av livet. Det var noe jeg fant utrolig pirrende, og jeg ble sprengkåt av det. Den gang da, ikke nå lenger. Anonymkode: b04cf...4cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Redd sin egen sperm? det er vel stor forskjell på a:) å være redd sin egen sperm b:) å slurpe i seg sin egen sperm. Anonymkode: d64f2...793 Og smake på trenger ikke og være og slurpe i seg. Anonymkode: ff039...558
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker smaken? Kan forstå å smake for nysgjerrighetens skyld, men å like smaken er sykt. Da er du minst bifil. For en ekkel tråd dette er! Anonymkode: d64f2...793 Bifil ? Dæven du virker sær. Anonymkode: ff039...558 1
Pandis Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker smaken? Kan forstå å smake for nysgjerrighetens skyld, men å like smaken er sykt. Da er du minst bifil. For en ekkel tråd dette er! Anonymkode: d64f2...793 Tenker du det om alle som liker smaker du ikke liker? Hold deg unna matforaet. Der blir det diskutert mye der. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Å smake på seg selv er det minste en kan gjøre om en ønsker at noen, fortrinnsvis damer, skal suge en. Anonymkode: 0043f...231 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å smake på seg selv er det minste en kan gjøre om en ønsker at noen, fortrinnsvis damer, skal suge en. Anonymkode: 0043f...231 Beste svaret i tråden til nå. Jeg er for øvrig kvinne, men liker ikke sædsmaken. Konsistensen er helt grei, men det er smaken som gjør meg uggen og kvalm. Anonymkode: 4ec67...088
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Beste svaret i tråden til nå. Jeg er for øvrig kvinne, men liker ikke sædsmaken. Konsistensen er helt grei, men det er smaken som gjør meg uggen og kvalm. Anonymkode: 4ec67...088 Smaken kan gjøres noe med. Be mannen din kutte ut kaffe, løk, asparges og sterke ting. Tobakk og. Gi ham ananasjuice, mango, kiwi og frukt og bær. Gjerne kanel på frukten. Pluss at han må drikke nok vann. Anonymkode: a5734...5b1
Bamseklemmer Skrevet 47 minutter siden #20 Skrevet 47 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å smake på seg selv er det minste en kan gjøre om en ønsker at noen, fortrinnsvis damer, skal suge en. Anonymkode: 0043f...231 Jepp.. før smakte jeg på sæden for å kvalitetssikre smaken til kvinnen.. Jeg leste artikler hvilke matvarer jeg måtte unngå, og matvarer som var bra for smaken.. Ingen av delene fungerte, og det er fremdeles en myte som er vanskelig å bli kvitt.. Det eneste som hjelper på smaken er hyppig utløsninger.. Sæd er ferskvare, og skal serveres fersk! Etter 2 dager i sædblæra, smaker sæden helt for jævlig.. Og en annen viktig ting.. jo kåtere man er jo bedre smak.. De som elsker oralen, elsker både lystdråpene og sæden.. Lystdråpene på kvinner og menn har samme smak, men den smaker litt bedre på kvinner. (Det sitter nok i hodet)🫡 Så jeg svelger og lager godlyder, på samme vis når jeg spiser god mat🤭Det er jo betryggende, for da går kvinnen aldri tom❣️ Forresten 1: Oralen ser jeg på som en kjærlighetsbekreftelse🥰 Forresten 2: Jeg er vanligvis nytømt, så jeg har ikke gammelsæd som ligger og surner. Men ingen får suge meg, før jeg har vasket over utstyret👍 Endret 46 minutter siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå