AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:59 #21 Skrevet tirsdag kl. 20:59 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og han sier at han er usikker på om det blir noe mer seriøst igjen med henne enda..hva hadde dere tolket det som? Anonymkode: fa9a1...3f4 Hva tror du? Han er ikke investert i deg. Ikke bli. Anonymkode: 955bf...014 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:57 #22 Skrevet tirsdag kl. 21:57 🙅🏼♀️🙅🏼♀️🙅🏼♀️ Anonymkode: b3a60...863
AnonymBruker Skrevet i går, 01:15 #23 Skrevet i går, 01:15 Mange personer i denne tråden som er usikre på seg selv. Anonymkode: f8dbc...d79
AnonymBruker Skrevet i går, 01:33 #24 Skrevet i går, 01:33 Hadde tolket det som at her er det bare å blokkere og komme seg videre. Anonymkode: d903c...a14 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:59 #25 Skrevet i går, 01:59 Hadde jeg vært den som datet en som sa dette, så hadde jeg avsluttet fordi han med det innrømmer å ikke være ferdig med eksen emosjonelt. Hadde jeg vært hans eks hadde jeg kuttet all kontakt, for en mann som dater andre er ikke oppriktig, emosjonelt investert i forholdet hvis de to egentlig skal prøve å reparere forholdet og finne tilbake til hverandre. Hadde han hatt respekt for eksen så hadde han ikke datet andre i en slik prosess. Mannen fremstiller seg selv som en umoden, respektløs fyr uten omtanke for hverken daten eller eksen. Ts, sier en mann dette, da er det bare å kutte kontakten, blokkere ham på sosiale medier og ikke tenk mer på ham. Gå videre og finn deg en mann som faktisk ønsker deg! Anonymkode: 0927f...fd9 1 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 01:59 #26 Skrevet i går, 01:59 Bare å sørge for at eksen via ulike kanaler blir informert om at dere koser dere heftig sammen i het romantikk. Da er han raskt like attraktiv som sure sokker for henne og du har ekskludert dama. Anonymkode: 7f562...8bf
Mardina Skrevet i går, 02:13 #27 Skrevet i går, 02:13 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Mange personer i denne tråden som er usikre på seg selv. Anonymkode: f8dbc...d79 Hvorfor sier du det? 🤔 Er du så skråsikker på deg selv du da? Du gjør aldri noe feil? 😄
Lorian Skrevet i går, 06:13 #28 Skrevet i går, 06:13 Da får han nesten bare finne ut av det da. Men til han har funnet det ut passer dere nok bedre som venner.
AnonymBruker Skrevet i går, 06:21 #29 Skrevet i går, 06:21 Hadde ikke tolket det som noe. Hadde hørt på hva han sa og ikke sett han som en aktuell kandidat for seriøs dating. Ønsket han lykke til med å finne ut av hvem han er og hva han vil. Anonymkode: 3dbfc...f06 2
AnonymBruker Skrevet i går, 06:53 #30 Skrevet i går, 06:53 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mange personer i denne tråden som er usikre på seg selv. Anonymkode: f8dbc...d79 Hva mener du? Fordi man ikke har lyst til å date en som vingler og ikke klarer å bestemme seg? Jeg vil heller påstå det motsatte, at man har selvrespekt når man ikke gidder å henge rundt en person som en hengiven hundevalp mens vedkommende skal bestemme seg. Forstår heller ikke poenget med å date mens man er usikker på om man egentlig vil ha eksen likevel. For å se om det finnes noe bedre der ute? I min bok er det lite attraktivt å være ubesluttsom. Anonymkode: 50692...76a 4 1 4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:17 #31 Skrevet i går, 12:17 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Og han sier at han er usikker på om det blir noe mer seriøst igjen med henne enda..hva hadde dere tolket det som? Anonymkode: fa9a1...3f4 Takk og farvel. Kaster ikke bort tiden på en mann som ikke vet hva han vil. Anonymkode: 9da03...689 4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:22 #32 Skrevet i går, 12:22 Tolke? Du må høre hva han sier, han er mer interessert i eksen enn i deg. Anonymkode: d93c8...4ef 4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #33 Skrevet i går, 12:28 Hvis han er usikker, så er han sikker. Vil du virkelig være backup planen hans? Anonymkode: 05e84...6c1 3
Perfume Skrevet i går, 12:37 #34 Skrevet i går, 12:37 AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 13.23): Og han sier at han er usikker på om det blir noe mer seriøst igjen med henne enda..hva hadde dere tolket det som? Anonymkode: fa9a1...3f4 At han ikke vet om hun vil ha han tilbake, derfor hadde jeg holdt meg langt unna! 5
Pingvinen Skrevet i går, 15:32 #35 Skrevet i går, 15:32 Det er en du kan ha noe uforpliktende og gøy med. Ikke noe mer
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #36 Skrevet 20 timer siden Dersom jeg visste at han vurderte/var usikker på å gå tilbake til en tidligere partner, så hadde vi ikke datet i utgangspunktet. Anonymkode: 158f5...ca5 3
Strigiformes Skrevet 20 timer siden #37 Skrevet 20 timer siden En mann som er så usikker på seg selv er ikke aktuell for meg. Jeg trenger en mann som virkelig vet hva han vil. 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #39 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 13.23): Og han sier at han er usikker på om det blir noe mer seriøst igjen med henne enda..hva hadde dere tolket det som? Anonymkode: fa9a1...3f4 Han kunne like gjerne sagt: Jeg vet ikke hvem av dere jeg skal satse på, eksen var fin hun, trygg og god men jeg har gått lei av henne, men jeg er usikker på om gresset er grønnere på den andre siden. Så i mellomtiden lastet jeg ned tinder, og kom i kontakt med deg, som jeg lovebomber med jevne mellomrom bare for og holde deg varm og ha en fot i døra inntil jeg bestemmer meg for hvem som er deiligst. Seriøst, dump han. Anonymkode: 224df...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #40 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 13.23): Og han sier at han er usikker på om det blir noe mer seriøst igjen med henne enda..hva hadde dere tolket det som? Anonymkode: fa9a1...3f4 Tolket det som at vi var -helt- ferdig i datingsammenheng. Mannen har et kjæresteformet hull i livet sitt og usikker på hvem som passer best. Anonymkode: feb40...558 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå