AnonymBruker Skrevet i går, 12:23 #1 Skrevet i går, 12:23 Og han sier at han er usikker på om det blir noe mer seriøst igjen med henne enda..hva hadde dere tolket det som? Anonymkode: fa9a1...3f4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:26 #2 Skrevet i går, 12:26 Jeg ville ikke datet en sånn person i utgangspunktet Anonymkode: a4c65...3cc 14 6
AprilLudgate Skrevet i går, 12:26 #3 Skrevet i går, 12:26 ?? Ja, det er jo gigantisk billboard som sier «ikke ferdig med eksen, ikke respekt for deg». Hadde selvsagt ikke datet ham. 6 6
Mei88 Skrevet i går, 12:26 #4 Skrevet i går, 12:26 Nei, hvorfor bruke energi på noe du ikke har peiling på om blir noe 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:27 #5 Skrevet i går, 12:27 Hadde aldri satt meg i den situasjonen. Aksepterer ikke å være et 2. valg. Anonymkode: 5ab96...f39 3 7
Mardina Skrevet i går, 12:27 #6 Skrevet i går, 12:27 Hadde sagt takk for meg og gått videre. Sånne folk er ikke seriøse og ikke vits å bruke tid på. 4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:30 #7 Skrevet i går, 12:30 Da hadde jeg tolket det akkurat sånn du skriver det. Han er usikker på om han vil tilbake til eksen. Han er ikke ferdig med henne enda, og selv om de ikke blir sammen igjen så er han hvert fall ikke klar for deg nå. Jeg hadde avsluttet. Anonymkode: 9ace9...da4 5
Miaiai Skrevet i går, 12:30 #8 Skrevet i går, 12:30 Da hadde jeg ikke datet han, en som ikke er ferdig med X sin og holder korta åpne. Nei takk får du følelser og så ser det seriøst ut, ville jeg avsluttet for X ville igjen. Man bør aldri date før man har kommet videre tenker jeg eller holder dørene åpne, velger man og forsette og selv får følelser, må man nesten ta konsekvensen. Og så ville jeg nok tatt en prat med han, si at han burde ikke date før han hadde avsluttet følelser og kommet seg videre. 3
Cam03 Skrevet i går, 12:37 #9 Skrevet i går, 12:37 At han er ikke klar for å date enda. Han bruker deg fram til eksen sier at hun vil ha ham tilbake. Så da kommer det an på hva du er ute etter. Bare litt uforpliktende moro eller et forhold? Hvis det er forhold så bør du date noen som vil ha deg. 3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #10 Skrevet i går, 12:41 Her er det virkelig ingenting å tolke. Det er tvert imot en veldig tydelig beskjed. Anonymkode: 2b754...994 1 5
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #11 Skrevet i går, 12:41 Gjorde den feilen en gang, ventet så lenge, for han ville jo selvfølgelig ha meg - men kom aldri over den dama. Right. Når jeg endelig ga han "space" og fant en bedre fyr som valgte meg først og umiddelbart, var det visst feil av meg og nå var han klar. Nei takk. Holde seg unna sånne.. Anonymkode: ceb75...a7e 4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #12 Skrevet i går, 12:44 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og han sier at han er usikker på om det blir noe mer seriøst igjen med henne enda..hva hadde dere tolket det som? Anonymkode: fa9a1...3f4 Da hadde jeg ikke datet han lenger. Hvorfor i all verden skulle jeg vært sammen med eller brukt tid på en fyr som er hos meg og vurderer å gå tilbake til sin tidligere kjæreste? Hvorfor i all verden gidder du engang? Anonymkode: 1b351...7ca 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:48 #13 Skrevet i går, 12:48 Hvis du da ønsker et seriøst og eksklusivt forhold med denne fyren og du IKKE er eksen, så satser du på tidenes dårligste "lodd". Anonymkode: 045c2...fcf 1
Virrevirrevapp Skrevet i går, 12:48 #14 Skrevet i går, 12:48 Hadde tolka det som at noe videre mellom oss var uaktuelt. 3
Jdz Skrevet i går, 12:51 #15 Skrevet i går, 12:51 Dater ikke "damaged goods". Å date noen med et ferskt brudd bak seg eller date noen etter å ha vært gjennom et ferskt brudd selv, er sjelden en god idé. 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Skrevet 22 timer siden Ville ikke datert en som ikke var ferdig med eksen. Anonymkode: fcf8e...dc8 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Skrevet 22 timer siden Nei takk. Her er du åpenbart en reserveløsning for han. La han kose seg med eksen. Anonymkode: 846fe...19c 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og han sier at han er usikker på om det blir noe mer seriøst igjen med henne enda..hva hadde dere tolket det som? Anonymkode: fa9a1...3f4 Hm, dater du «eksen» min? Tidtrøyte? Vi bor hver for oss nå en periode, men jobber for å finne tilbake til hverandre. Jeg hadde aldri datet noen som ikke var ferdig med en annen. Anonymkode: b939c...449
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #19 Skrevet 22 timer siden Ville takket for meg selvfølgelig, sånt gidder jeg ikke. Jeg er ikke en potensiell 2. premie . Anonymkode: 77119...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #20 Skrevet 21 timer siden Jeg forstår virkelig ikke problemstillingen her. Du vet han ikke er ferdig med eksen, likevel henger du rundt ham som en desperat jentunge? Noen vil seg bare vondt tydeligvis… Anonymkode: c1363...760 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå