Gjest gurinne Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Hei.. Skal male soverommet vårt og kj nye gardiner..Har dere noen farger å anbefale?
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Det kommer jo veldig an på hvilken farge du ønsker. Lys-mørk-kald-varm. Jeg har en farge som heter Ida. Den er lys, litt sand med ørlite rødt i. En varm farge som passser veldig godt på soverommet mitt. Fargen skifter fint med lyset og jeg blir ikke lei av den. Av andre tekstiler og tilbehør har jeg naturhvitt, bambusgardiner og skap/kommoder i bjørk.
Gjest Binna Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg vil ikke anbefale deg noen spesielle farger, men lurt å tenke på hva hvilke farger gjør for deg. På et soverom kan det være ypperlig å bruke blå- toner, da de er beroligende og ikke f.eks rødt da dette virker stressende. Selv har jeg antikkhvitt på soverommet, det er for å få en helhet i det knøttlille huset jeg bor i. Og alt av andre farger passer lettere inn enn f.eks på et blått rom. Endret 2. april 2006 av hæxa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå