AnonymBruker Skrevet i går, 10:10 #1 Skrevet i går, 10:10 Som overskriften, kan dere gi meg eksempler på for eksempel mld som ville være hyggelige og få fra en flirt? Anonymkode: 462f4...bb5
AnonymBruker Skrevet i går, 14:34 #2 Skrevet i går, 14:34 Åhh, det er den største jeg har prøvd Anonymkode: 6951e...365 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:40 #3 Skrevet i går, 14:40 Liker verken å gi eller å motta komplimenter. Anonymkode: 8da27...3e5
AnonymBruker Skrevet i går, 14:49 #4 Skrevet i går, 14:49 Jeg er kvinne, men tror de liker å høre noe à la «Så kjekk og smart du er!». Hvis de er av den arbeidsomme typen, si til dem at du setter pris på/er imponert over alt arbeidet de får gjort. Hvis han er av den kreative typen, si hvor imponert og begeistret du er over det han lager. Hvis dere er midt i en samtale, si «Åh, så interessant!» hver gang du synes han kommer med et godt poeng. Og fortell ham hvor mye han betyr for deg 😃 Anonymkode: 23564...9ea
AnonymBruker Skrevet i går, 14:52 #5 Skrevet i går, 14:52 At jeg er søt, kjekk, e.l, har god humor. Ikke verre enn det. Husk menn er enkle (men kompliserte) skapninger Anonymkode: d321d...186 1
Q2012 Skrevet i går, 15:20 #6 Skrevet i går, 15:20 Som mann liker jeg komplimenter om personligheten min bl.a.; snill, hjelpsom, oppmerksom eller at jeg er flink i noe jeg har gjort. Komplimenter om utseendet gjøre ikke så mye for meg. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #7 Skrevet i går, 15:24 Eneste komplementet jeg liker fra en som liker meg - er å nettopp vise at hun liker meg. Anonymkode: 18c2c...9c3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 22:44 #8 Skrevet i går, 22:44 Jeg aner ikke hva menn liker. Men jeg sier til mannen at jeg elsker å suge han, og at jeg elsker hjernen hans, fordi han kan så mye. Anonymkode: 5871f...ca9
AnonymBruker Skrevet i går, 23:02 #9 Skrevet i går, 23:02 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg aner ikke hva menn liker. Men jeg sier til mannen at jeg elsker å suge han, og at jeg elsker hjernen hans, fordi han kan så mye. Anonymkode: 5871f...ca9 Du liker begge hodene? Anonymkode: 6951e...365
AnonymBruker Skrevet i går, 23:04 #10 Skrevet i går, 23:04 Kan ikke snakke for andre, men jeg hadde likt å høre at jeg var kjekk eller sexy osv. Noe om at jeg har et bra utseende, siden jeg ikke har opplevd sånne kommentarer og er nysgjerrig på hvordan jeg ville ha reagert Anonymkode: d09ba...7ed
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Skrevet 23 timer siden Føles litt dust, men jeg setter egentlig større pris på komplimenter som gjelder utseendet eller i hvert fall hvordan jeg tar meg ut. Velstelt, velkledd etc. Nå er det ikke alle som får komplimenter, men helt overordnet er det vel sånn at komplimenter til kvinner oftere gjelder utseende og klær, mens vi gutta oftere får skryt for ting vi oppnår og presterer. Jeg sier ikke at det er bra at det er slik, og jeg hadde virkelig ikke likt det hvis alt positivt jeg fikk høre om meg selv gjaldt utseendet mitt. Men man savner vel oftest det man ikke har så mye av. Jeg sier ikke at jeg er så himla glup, men enten det er sant eller ei får jeg relativt ofte høre at jeg kan mye rart. Det er hyggelig, men det behovet er langt på vei dekket. Det å få høre at en date synes jeg er fin, kjekk, tar godt vare på meg selv - det hadde jeg bitt meg mer merke i. Det skal sies at jeg er godt gift, altså. Kona sier masse fint til meg, og jeg håper og tror jeg aldri skal ut på markedet igjen. Men det er de komplimentene som gikk på at jeg var litt stilig, litt kjekk, litt velkledd, som traff best. Så ser jeg jo at svarene her spriker. Så det rette svaret er nok, kjedelig nok, at også vi menn er forskjellige. Anonymkode: 093db...6c7 1
Lorian Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden Fikk høre at jeg var kjekk en gang. Det syntes jeg var hyggelig 😊
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden Jeg liker pikken din bedre enn pikkene til din bror og far. Anonymkode: 20689...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Skrevet 16 timer siden Jeg blir ukomfortabel av kompliment og skryt. Anonymkode: bfe88...8c4
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du liker begge hodene? Anonymkode: 6951e...365 Ja, veldig begeistret for begge hodene. Kan ikke velge en favoritt egentlig. Anonymkode: 5871f...ca9
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden Jeg meker på min mann at han liker ihvertfall at jeg viser at det er han jeg vil ha, at jeg er kun hans. Og ofte si hvor digg han er i senga og hvor deilig det er og feks suge han og hvor deilig det er når han tilfredsstiller han. Jeg pleier og si at jeg setter pris på hva han gjør for meg, og at jeg setter stor pris på det. I dagens samfunn skal man liksom ikke takke en mann for det er liksom noe som bare er forventet, men jeg tror på det og vise at man setter pris på det som faktisk ja er en selvfølge er viktig. Det og lytte og prøve og være til støtte, jeg prøver og la han gjøre det og så kan han spørre. Man må ikke bli mammaen dems heller, men og si jeg støtter deg og trenger du at jeg gjør noe gjør jeg det. Han er ganske flink til og vise meg det samma som jeg skriver over her. Men det og vise at man er der for hverandre at man faktisk liker denne personen og ikke tar hverandre for gitt. Min oppgave er og gjøre min mann lykkelig, og jeg meker at jeg får det samma tilbake og så er menn også forskjellig. Men jeg føler at man ofte tenker at menn skal behandle oss som dronninger, og da må man liksom behandle han som en konge også og ikke en tjener på slottet 😅 Anonymkode: b9fb2...e47 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå