AnonymBruker Skrevet 2. desember #21 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jo, når man ikke er villig til å se om operasjonen forbedrer kattens livskvalitet i det minste. Jeg kan forstå at man vurderer avlivning for en katt som har regelmessige operasjoner som gir mye smerte i etterkant hver gang, men det har jo ikke en gang blitt forsøkt en gang. Veterinær anbefaler kun avlivning når det er nødvendig, og det er det ikke nå. Hun bør heller foreslå avlivning av typen, så tenker jeg pipen får en annen låt. Anonymkode: a21e4...f0f Foreslår du leser de andre svarene jeg har gitt i denne tråden. Der kommer det frem at det har vært to operasjoner allerede. Anonymkode: 6e6fb...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember #22 Skrevet 2. desember Har man ikke råd til operasjoner da har man ikke råd til å ha katt Anonymkode: 0b817...724
AnonymBruker Skrevet 3. desember #23 Skrevet 3. desember Tipper katten har fått periodontitt, en ganske vanlig tannkjøttsykdom hos katt og hund. Den må nok trekke tenner, og sitter de dypt er det kostbart. Bor dere i nærheten av Hurum så dra til dyrlegen der. Ekstremt billig!! Tipper det er dyrere å avlive katten enn å dra til dyrlegen i Hurum. Anonymkode: 6778b...709
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå