Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #1 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har fått følelsen av at vi som er single alltid skal være så fornøyd med at vi er nettopp det. Jeg skal innrømme at jeg synes singellivet suuuuuuger! Jeg har vært singel snart i ett år og har prøvd kjøttmarkedet på byen og jeg har prøvd å kjenne på hvor deilig det skal være å bare ha seg selv å tenke på...synes ingen av delene er noe stas jeg. Samtlige single venninner sier at Du må ta vare på denne tiden og bruke tida på deg selv og bla bla bla..Det er noe hærk å være alene! Jeg har sittet nok alene! Her jeg bor så har jeg ikke så mange venner, man møtes kun til fest og det blir litt slitsomt i lengden. Og tro meg, jeg har prøvd å tatt initiativ til å møtes på "andre premisser" men det virker som om jeg har mere fritid enn andre. Det hjelper vel ikke akkurat på at jeg sliter med angst og nerver heller i en slik situasjon. Så hvorfor i all verden er det så bannlyst å være singel og ikke trives med det?? Jeg er lei av å tenke på meg selv og bruke tida på meg selv som sagt, singellivet er dritt.. Jeg skulle jo gjerne ha ønsket at jeg tenkte slik som andre, at singellivet er topp og at jeg ikke hadde savnet en fyr...men jeg kan jo ikke bare late som om heller.. Noen andre synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 2. april 2006 #2 Del Skrevet 2. april 2006 Hva med å finne noen hobbyer du kan bruke tid, energi og engasjement på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #3 Del Skrevet 2. april 2006 Hva med å finne noen hobbyer du kan bruke tid, energi og engasjement på? ← Kanskje jeg virker litt vel sytete nå men jeg føler jeg har hobbyer...Jeg leser masse bøker, ser filmer, går lange turer, lytter mye på musikk, fotograferer en del, lager smykker..det er vel kanskje bare sånn små-hobbyer dette men..Fatter ikke hvorfor jeg ikke bare kan slå meg til ro med situasjonen og være fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 2. april 2006 #4 Del Skrevet 2. april 2006 Kanskje jeg virker litt vel sytete nå men jeg føler jeg har hobbyer...Jeg leser masse bøker, ser filmer, går lange turer, lytter mye på musikk, fotograferer en del, lager smykker..det er vel kanskje bare sånn små-hobbyer dette men..Fatter ikke hvorfor jeg ikke bare kan slå meg til ro med situasjonen og være fornøyd.. ← Jeg har veldig tro på at man må ha det bra med seg selv før man kan ha det virkelig bra med andre. Kanskje det er noe helt annet enn akkurat kjæreste du trenger? Jeg vet ikke, men det er jo ofte lett å tro at ting hadde blitt bedre 'hvis bare' - mens det egentlig ligger andre årsaker til grunn for at man er misfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #5 Del Skrevet 2. april 2006 Trådstarter, du har fullt ut lov til å ha de følelsene du har. Spiller da ingen rolle hva venninner sier om den saken? Føler du det sånn så føler du det sånn. Tror kanskje at disse venninnene forsøker å løfte stemningen? Trøste kanskje? Man kan jo ikke akkurat grave seg ned heller, bare fordi om man er singel? Har vært singel lenge jeg. Selvfølgelig hadde jeg ønsket at det var noen der og dele smått og stort med. Men så langt har det ikke dukket opp noen aktuelle kandidater. Innrømmer at ikke situasjonen er optimal, men den er heller ikke tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. april 2006 #6 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg skjønner det godt jeg trådstarter, føler i grunn det samme. Prøver å fylle opp dagene med mye forskjellig, men følelsen av det å være alene sniker fremdeles opp i meg. Håper det går bra for deg, lykke til! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Emmelina_* Skrevet 5. april 2006 #7 Del Skrevet 5. april 2006 Hei du :-) Jeg har det akkurat på samme måten. Jeg trives godt alene med en bok , hobby, se tv. Har mange venninner/venner. MEN uansett så syns jeg slett ikke singel livet er himmelriket på jord. Noen mennesker trives som singel og andre ikke og jeg blir faktisk litt provosert når jeg får høre det at .. Du må lære deg å være alene litt. Du må trives i ditt eget selskap. Bli trygg på deg selv o.s.v. Jeg er alt det og har lært alt det ;-) og trives ikke å være singel :-) Sånn er det bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesty Skrevet 5. april 2006 #8 Del Skrevet 5. april 2006 -Jeg trives heller ikke som singel..............selv om jeg prøver så godt jeg kan. Har mange venner, hobbies og interesser- det er ikke det som mangler. Er også fornøyd med meg selv- får stadig komplimenter av begge kjønn; "du som er så flott "osv......javel ? og så?- Kommer liksom ingen vei i påbegynte forhold, men det har slått meg at jeg gir altfor mye med en gang. Jeg tilpasser meg for mye, rett og slett. Og uten å virke snerpete, så synes jeg at forhold ofte starter i "feil ende" , altså med sex første kvelden.- Da er spenningen borte og man er inne i samme onde sirkel som før: "ringer han, eller ringer han ikke?".... Neste gang jeg treffer en fyr, skal han jammen få jobbe for saken! Nå skal jeg imidlertid alene på hytta i påsken- kjempegøy, joda- har jo masse hobbies og mange uleste bøker, sukk...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svibrentbarn Skrevet 5. april 2006 #9 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg trivdes ikke som singel, men nå som jeg er samboer så skjønner jeg virkelig hvor godt jeg hadde det.... på alle måter. mulig jeg har havnet i selskap med verdens største klyse da.. Det er iallefall sånn det føles akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #10 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg trivdes ikke som singel, men nå som jeg er samboer så skjønner jeg virkelig hvor godt jeg hadde det.... på alle måter. mulig jeg har havnet i selskap med verdens største klyse da.. Det er iallefall sånn det føles akkurat nå! ← Om du føler at du hadde det bedre som singel på alle måter og om du lurer på om han er verdens største klyse, så burde du kanskje revurdere hele greia.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svibrentbarn Skrevet 5. april 2006 #11 Del Skrevet 5. april 2006 Om du føler at du hadde det bedre som singel på alle måter og om du lurer på om han er verdens største klyse, så burde du kanskje revurdere hele greia.. ← Revurdere? vi er til "behandling" hos familierådgiver og der er det himmelhøyt under taket... grunnen til "behandling" er at det selvsagt er barn inne i bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå