Gå til innhold

Kan det være influensa?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg våknet i morges med feber (frysninger og glovarm om hverandre) målte 38,5. intens hodepine og vondt i hele kroppen samt vond hals. Jeg har aldri hatt influensa før tror jeg, kan det være det som har inntatt? 

Anonymkode: eb1dd...31c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan det godt være.  

Ta deg en paracet, kryp under dyna igjen med noe å drikke på nattbordet, og hvil.

God bedring.

Anonymkode: db30d...9c7

AnonymBruker
Skrevet

Influensa gir mye forskjellige symptomer, er der selv nå...holdt på en uke. Skikkelig tung i hodet og kraftig redusert. En morgen ristet hele kroppen ved 4 tia. Uten noe særlig feber. Du må nok gi det tid! Få i deg skikkelig mat, IKKE søtsaker og alkohol.

Jobb går fint som regel for det, om den ikke er fysisk krevende.

Anonymkode: 418d9...14c

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere som har Corona nå. Samme symptomer som du beskriver. 

Anonymkode: a0d98...c99

AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det mer ut som corona. Jeg har aldri hatt intens hodeverk ved influensa.

Anonymkode: cd30d...27a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

For meg høres det mer ut som corona. Jeg har aldri hatt intens hodeverk ved influensa.

Anonymkode: cd30d...27a

Har lest at det er ganske normalt med kraftig hodepine ved influensa 

AnonymBruker
Skrevet

Kan være influensa eller covid.

Anonymkode: 266ce...65b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Flaks covid gikk fra dødsfarlig til ja ja.Rart det der.

Anonymkode: 12e19...4a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flaks covid gikk fra dødsfarlig til ja ja.Rart det der.

Anonymkode: 12e19...4a6

Covid er fremdeles ikke noe å trakte etter, det bør unngås så vidt man kan. Og nei, det er ikke rart at det gikk til "ja ja" (ikke enig, men det er det du kaller det) etter som viruset har mutert mye i løpet av de siste 5 årene...

Anonymkode: 266ce...65b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg våknet i morges med feber (frysninger og glovarm om hverandre) målte 38,5. intens hodepine og vondt i hele kroppen samt vond hals. Jeg har aldri hatt influensa før tror jeg, kan det være det som har inntatt? 

Absolutt. Eller covid. 
Begge kommer gjerne brått, typ at du var fin da du la deg men våknet slik. I motsetning til forkjølelser som ofste starter smått og bruker tid på å utvikle seg. Husker ene barnet fikk influensa, hun var vel 8 år. La seg 100% fin, våknet fem timer senere glovarm og hylgråt av hodepine. Var utslått noen døgn stakkars. Så helt typisk influensa når man plutselig blir kjempesyk.

Anonymkode: 1f7de...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...