AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 00:30 #1 Skrevet tirsdag kl. 00:30 Er i tidlig 20-årene og jobber 60% ved siden av studiene. Alltid vært litt usikker på puppene mine, ikke veldig men litt. Jeg har nå spart opp en del og har fast inntekt og vurderer virkelig å investere i en brystforstørrelse. Kommer ikke fra selvhat dette, så føler jeg kan rettferdiggjøre det. Tror bare det hadde gjort meg mer selvsikker og fått meg til å føle meg litt mer «voksen» da jeg er ganske lav og har fått høre mye at jeg ser ung ut. til dere som har tatt – var det verdt det? Og isåfall hvilken klinikk brukte dere? Anonymkode: 1c8a6...0da
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 00:35 #2 Skrevet tirsdag kl. 00:35 Vent til du er ferdig med barn, så slipper du flere operasjoner. Anonymkode: 8f7ea...869 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 00:39 #3 Skrevet tirsdag kl. 00:39 Hvis du ser for deg å være singel eller ende opp med de type menn som liker sånt, for all del. Anonymkode: 9edab...d72 2
Liveterspennende Skrevet tirsdag kl. 00:54 #4 Skrevet tirsdag kl. 00:54 Som mann må jeg si nei, men det er min mening. Har vært sammen med damer som har hatt brystforstørrelse og ikke. Selvfølgelig er det pent og det gir «noe», men det er ikke brystene som er deg. Jeg har vært sammen med jenter som har hatt små bryster og hatt 100 ganger med selvtillit og feminitet enn de med innlegg. Etter min mening vil en godt ivaretatt kropp, være trygg på seg selv og egen stolthet være mye mer å bære på enn bryster. Om du forstørrer vil du tilføre noe og det vil gi deg noe som gir deg nye muligheter for utringning, blikk og oppmerksomhet. Så vil dette bli ditt nye deg over tid og hva da, vil du forstørre igjen fordi du vil ha enda mer? Du må selvsagt gjøre dette om du virkelig har tenkt dit at dette løser alt for deg, men tenk nøye gjennom dette. Jeg digger en naturlig og ekte dame som er normal, tar vare på kroppen sin og bærer sin seksualitet med stolthet. Lykke til uansett hva du velger. 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 00:58 #5 Skrevet tirsdag kl. 00:58 Ikke operer deg. Du er ung og lett påvirkelig. Menn som er ekte menn, liker puppene dine som de er. jeg har venninner som har operert, og nesten alle har små eller større komplikasjoner som foreks smerter. Anonymkode: 710c9...b31 1 2
Rødvinsfilosofen Skrevet tirsdag kl. 01:05 #6 Skrevet tirsdag kl. 01:05 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er i tidlig 20-årene og jobber 60% ved siden av studiene. Alltid vært litt usikker på puppene mine, ikke veldig men litt. Jeg har nå spart opp en del og har fast inntekt og vurderer virkelig å investere i en brystforstørrelse. Kommer ikke fra selvhat dette, så føler jeg kan rettferdiggjøre det. Tror bare det hadde gjort meg mer selvsikker og fått meg til å føle meg litt mer «voksen» da jeg er ganske lav og har fått høre mye at jeg ser ung ut. til dere som har tatt – var det verdt det? Og isåfall hvilken klinikk brukte dere? Anonymkode: 1c8a6...0da Jeg synes du kan vente noen år. Med alderen vil du få et mer voksent utseende, også hvis du er lav og slank. Barnefødsler og alderen vil kunne endre kroppen din en del. Det er mye mulig at er volumtap i 30-40-årene gjør at det «passer bedre» for kroppen din også.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 01:26 #7 Skrevet tirsdag kl. 01:26 Du skriver at du er "litt usikker" på puppene, og tror at silikon vil gjøre deg mer selvsikker. At du vil bli mer selvsikker av silikon, er jeg ikke sikker på med mindre puppene dine er deformerte eller noe. Om det kun er størrelsen på puppene, og fasongen ellers er normal, så vil jeg absolutt gått en runde til med meg selv. Bygg heller opp selvtiliten din på en annen måte som er mer konstruktiv og spar pengene, du har sikkert høye forventninger til at alt vil bli bedre med nye pupper, men så blir du kanskje skuffet og leter etter det neste du kan fikse på. Og det merklige er at om du skulle bli kjempefornøyd, så vil du ha mer, og du vil også lete etter neste ting du kan fikse på. Jeg svarer som mann til en kvinne som har operert puppene, og stadig har leitet etter andre ting og fikse. Scroller på mobilen og får input i fra alle verdens hjørner. Jeg var fullstendig imot puppeoperasjonen, de var veldig fine akkurat som de var, og operasjonen gjorde de ikke noe finere i mine øyne, med tanke på at de i tillegg er kunstige, så likte jeg bedre slik hun var. Vent heller, og gjør som mange råder deg til, ha det i reserve til den dagen du kanskje kan forsvare det med at barnefødsler og tidens tann har tært på de, og du ønsker deg tilbake til de flotte unge puppene du har i dag. Anonymkode: f676f...7f8 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:24 #8 Skrevet tirsdag kl. 08:24 Hei ts. Jeg vurderte silikon tidlig i 20-årene. Jeg var slank, litt formløs og hadde små bryster (70A). Jeg var utrolig usikker på kroppen min. Og en som jeg var veldig forelsket i sa til og med til meg at han ikke kunne tenne på meg fordi jeg hadde så lite å ta i. Det var ordentlig trist. Jeg møtte en ordentlig fin fyr som likte meg for den jeg var. Vi flyttet sammen, fikk 2 barn, giftet oss og lever et supert liv sammen nå 10 år senere. Usikkerheten har sluppet taket litt og litt. Jeg har faktisk fått større bryster etter å ha født barn og er nå oppe i 70B. Fortsatt ikke store bryster, men jeg er fornøyd. Hoftene mine ble mer formfulle etter svangerskap. Og det beste av alt : jeg har begynt å sette pris på kroppen min som den er. Jeg er frisk og rask. Og jeg vil være et sunt forbilde for mine to døtre på 5 og 8 år. De kommer jo mest sannsynlig til å få noenlunde lik kropp som meg, så hvorfor skal jeg vise dem at den må fikses på? Og når det kommer til selvtillit? Den kommer innenfra ❤️ Anonymkode: e9f77...daa 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:31 #10 Skrevet tirsdag kl. 08:31 Trodde ingen unge tok silikon lenger?? Man blir jo drit dårlig etter noen år. Jeg kjenner tre stk som har tatt det, og alle har fått div komplikasjoner og fjernet dem etter noen år. Anonymkode: 2b2ce...af3 1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:31 #11 Skrevet tirsdag kl. 08:31 Du gjør selvsagt som du vil, men det har dukket opp flere tråder her på KG gjennom årene med dette som tema, og det er forbausende mange som angrer og som velger å fjerne innleggene igjen av mange ulike årsaker. Virker som det er ganske få som er veldig fornøyd over lang tid. Anonymkode: 78e2f...2da
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:34 #12 Skrevet tirsdag kl. 08:34 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er i tidlig 20-årene og jobber 60% ved siden av studiene. Alltid vært litt usikker på puppene mine, ikke veldig men litt. Jeg har nå spart opp en del og har fast inntekt og vurderer virkelig å investere i en brystforstørrelse. Kommer ikke fra selvhat dette, så føler jeg kan rettferdiggjøre det. Tror bare det hadde gjort meg mer selvsikker og fått meg til å føle meg litt mer «voksen» da jeg er ganske lav og har fått høre mye at jeg ser ung ut. til dere som har tatt – var det verdt det? Og isåfall hvilken klinikk brukte dere? Anonymkode: 1c8a6...0da Herregud! Anonymkode: 92d29...03f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:44 #13 Skrevet tirsdag kl. 08:44 Ikke gjør det, silikon ser sjelden bra ut. Hvertfall hvis man er ganske slank fra før. Naturlig er best. Men dette er nå min mening. Hilsen mann 30 årene. Anonymkode: 04cb7...663 1
AdonisFFM Skrevet tirsdag kl. 08:46 #14 Skrevet tirsdag kl. 08:46 De fleste kvinner som forstørrer pumppene VIL oppleve mer positiv oppmerksomhet i ettertid. Uansett, er det beste om du er godt trent før du gjør det. Ikke bare komplementære det kroppen bedre, men du blir mer mentalt forberedt på å få bedre keoppsbilde. Kjæresten min har flotte pupper og veldig atletisk, men ønsker å gå fra en B+ til DD. Hun har fått innlegg fra kirurgen som hun skal gå med av og til noen uker for å få en oppfatning av hvordan det oppleves for henne. Mange som kombinerer dette med lengre ferie nå og finner et bra sted utenlands. Mange steder utenlands har de kirurger som har et mye høyere volum enn i Norge og dermed som oftest bedre håp om beste resultater. I Thailand er det vel omtrent halve prisen av I Norge med plastikkkururger som har gjort mange. Likedan Kina og Sør-Korea er veldig bra. Til slutt, anbefaler deg å skaffe naturlige innlegg med dine nåværende pupper for å oppfatte hvordan det vil oppleves. Du vil nok snart oppleve at flere menn du treffer ser deg mindre i øynene. Vi er ganske enkle 🤣
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:46 #15 Skrevet tirsdag kl. 08:46 Liveterspennende skrev (7 timer siden): Som mann må jeg si nei, men det er min mening. Har vært sammen med damer som har hatt brystforstørrelse og ikke. Selvfølgelig er det pent og det gir «noe», men det er ikke brystene som er deg. Jeg har vært sammen med jenter som har hatt små bryster og hatt 100 ganger med selvtillit og feminitet enn de med innlegg. Etter min mening vil en godt ivaretatt kropp, være trygg på seg selv og egen stolthet være mye mer å bære på enn bryster. Om du forstørrer vil du tilføre noe og det vil gi deg noe som gir deg nye muligheter for utringning, blikk og oppmerksomhet. Så vil dette bli ditt nye deg over tid og hva da, vil du forstørre igjen fordi du vil ha enda mer? Du må selvsagt gjøre dette om du virkelig har tenkt dit at dette løser alt for deg, men tenk nøye gjennom dette. Jeg digger en naturlig og ekte dame som er normal, tar vare på kroppen sin og bærer sin seksualitet med stolthet. Lykke til uansett hva du velger. Har silikon og du kan verken se,kjenne ellrr vite at jeg har det! Spørs hvilken type du har,hbordan operasjon er gjort og på utgangspunktet ditt. Har du en del vev(tomme bryst etter amming og vektnedgang) kan de bli fine! Når bh ikke passer eller annet er det ikke noe godt! Anonymkode: f12d5...96c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:50 #16 Skrevet tirsdag kl. 08:50 Nei nei nei! Vet du ikke at flere kvinner mister følelsen i brystvortene etter en slik operasjon? Det hadde vært katastrofe for meg. Naturlig er alltid best, og de aller fleste menn elsker naturlige bryst. Dessuten forandrer kroppen seg mye gjennom livet. Jeg hadde veldig små bryst som ung, men etter barnefødsler ble de større. Nå bruker jeg 75 E. Anonymkode: 71aff...9ba 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:04 #17 Skrevet tirsdag kl. 09:04 Jeg har vært flat hele livet, men hatt hofter og rumpe. Som deg sparte jeg da jeg var på din alder, men bestemte meg for å legge det i egenkapital og leilighet. Aldri har jeg blitt avvist fordi jeg ikke har hatt bryster, og ingen har klaget, så valgte heller å være selvsikker i kroppen jeg hadde. Jeg har alltid trent og vært fornøyd ellers. Fikk samboer og barn, kunne til og med amme selv om de ikke vokste noe under svangerskap eller babytiden. Likevel har jo ønsket om bryster alltid vært der. Jeg ville at formene skulle harmonere oppe og nede, og når man er veldig flat så er det mye klær man ikke fyller ut. Jeg opererte for to uker siden, og er så langt fornøyd, selv om det endelige resultatet er langt unna. Jeg har motiva ergonomix, så de skal "oppføre" seg som vanlige pupper, være veldig myke osv. Har også valgt en liten størrelse og en lav profil, så de er ikke blitt store. De ser veldig fine ut nå, men det er ikke mykt enda, og de har liksom ikke kommet helt på plass heller. Har et lite punkt mellom arret og brystvorta på begge puppene hvor jeg ikke har noen følelse, men det kan komme tilbake. Mitt råd er kanskje å vente, samtidig som jeg vet akkurat hvordan du har det. Anonymkode: ad9bb...5ed
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:04 #18 Skrevet tirsdag kl. 12:04 Nei. Jeg ønsket silikon fra jeg var 15 til midten av tyveårene. Men ble gradvis mer fornøyd med puppene mine, og etter fødsel med førstemann så var jeg glad når puppene ble mindre igjen for det var mer "meg". Har nå en c/d str, og kunne fint gått ned til en stor b igjen. Det er den størrelsen jeg har følt meg mest vel med, men da var hele meg mindre. Veldig glad for at jeg ikke la inn silikon i tyveårene. Eneste grunn for silikon nå er brystkreft og jeg må operere bort et bryst. Anonymkode: f3fb7...1ee 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:14 #19 Skrevet tirsdag kl. 12:14 Jeg tenker svaret på spørsmålet i overskriften alltid er nei, uansett. Anonymkode: fdfb6...67c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:20 #20 Skrevet tirsdag kl. 12:20 Jeg synes helt klart at du skal ta silikon i brystene. Helst så mye du kan ta. Om du har fillers i leppene og botox i ansiktet også så er det en stor fordel. Ikke fordi det er pent eller fint med fillers, botox eller silikon men for at mennene lett skal unngå denne gruppen mennesker. Hvilken mann ønsker vel å bruke tid på de kvinner som er så usikker at hun må ha silikon, fillers og botox? Hvor stopper det? Leste nylig om ei dame på 50 år som dro til Tyrkia for rumpeimplantat. 6 måneder senere døde hun. En trist sak, men tenk å leve med en slik dame, som er så usikker på sin egen kropp at de drar helt til Tyrkia for å få ny rumpe. Anonymkode: 463a4...b23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå