AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:56 #1 Skrevet mandag kl. 21:56 Noen som har hatt stor aldersforskjell i sexrelasjon? Jeg er 30 og drømmer sånn om å ligge med en kjekk mann på 50 år. Men er det Like bra? Hva tenker han om meg? Og hva sier det om han at han ligger med ei som er 20 år yngre? Anonymkode: 2aaa3...2b2
Flintis Skrevet i går, 05:32 #2 Skrevet i går, 05:32 Tja, det spørs vel hvilken livssituasjon dere er i. Ligging går vel sikkert bra. 1
Coachshinny Skrevet i går, 05:43 #3 Skrevet i går, 05:43 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som har hatt stor aldersforskjell i sexrelasjon? Jeg er 30 og drømmer sånn om å ligge med en kjekk mann på 50 år. Men er det Like bra? Hva tenker han om meg? Og hva sier det om han at han ligger med ei som er 20 år yngre? Anonymkode: 2aaa3...2b2 Går helt fint det, hvis kjemien ellers er god. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:54 #4 Skrevet i går, 05:54 Null stress, men vær forberedt på at din kommende, framtidig kjæreste KAN reagere på dette i framtiden..... Jeg snakker av erfaring!! Anonymkode: 5462a...4df
AnonymBruker Skrevet i går, 07:28 #5 Skrevet i går, 07:28 Ja. Når jeg var 20 pulte jeg en gang ei bestemor på rundt 70. Største nedturen noen gang. Dissete lår, mage, skikkelige hengepupper og ei slakk mus. Aldri igjen noen over 40 for min del. Anonymkode: 187ca...97f
AdonisFFM Skrevet i går, 07:57 #6 Skrevet i går, 07:57 Kjæresten er sammen med en skikkelig "gammel gris" imot 52 og hun er selv 37. Nå er vel ikke 15 år å betrakte som noen STOR forskjell da. For min del er denne forskjellen god nok motivasjon til å holde meg i form da. Tror nok dette er individuelt hvor mye folk håndterer det.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Så lenge begge er lovlige og samtykkende så kan ikke noen si noe på aldersforskjell i en seksuell relasjon. Det kan også være svært spennende pga tabu-aspektet som kommer inn. Den eldste kan også tilføre adskillig erfaring inn i en slik relasjon slik at det blir en fin opplevelse for begge. Anonymkode: 554e2...c75 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen som har hatt stor aldersforskjell i sexrelasjon? Jeg er 30 og drømmer sånn om å ligge med en kjekk mann på 50 år. Men er det Like bra? Hva tenker han om meg? Og hva sier det om han at han ligger med ei som er 20 år yngre? Anonymkode: 2aaa3...2b2 Jeg er en kjekk mann på 50 år, og hadde gjerne ligget med deg. Tror nok du hadde likt å ligge med meg og Jeg hadde tenkt at du var en berusende deilig partner og hadde vært stolt og glad for at vi hadde masse deilig sex ... Anonymkode: c7532...f7a 1
Erfarenmann Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Fungerer bra her og har gjort det i mange år. Jeg har aldri hatt alder som noe som verken frastøter eller tiltrekker meg. Det går kun på person og kjemi. Har vært med damer både eldre, yngre og like gamle opp igjennom årene. Tror ikke dette "sier noe" om noen. Det bør i alle fall ikke gjøre det. Men det må være samtykkende voksne altså. Frontallappen i hjernen er ikke ferdig utviklet før rundt 25 års alder.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som har hatt stor aldersforskjell i sexrelasjon? Jeg er 30 og drømmer sånn om å ligge med en kjekk mann på 50 år. Men er det Like bra? Hva tenker han om meg? Og hva sier det om han at han ligger med ei som er 20 år yngre? Anonymkode: 2aaa3...2b2 jeg hadde sagt ja om du spurte meg. hehe. 50. min yngste var 16 år yngre, en digg dame. Anonymkode: 7da42...bcd
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Noen som har hatt stor aldersforskjell i sexrelasjon? Jeg er 30 og drømmer sånn om å ligge med en kjekk mann på 50 år. Men er det Like bra? Hva tenker han om meg? Og hva sier det om han at han ligger med ei som er 20 år yngre? Anonymkode: 2aaa3...2b2 Det er vel mer vanlig og sannsynlig at han fantaserer om deg enn du om han. Selv er jeg 60, og hadde ikke sagt nei om ei på 40 ville kose. Men tror ikke det er så vanlig at kvinner fantaserer om menn som er 20+ eldre enn dem selv. Anonymkode: 7121b...162
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden Jeg er 22 år og hadde sex med en 31-åring sist helg. Anonymkode: 41030...f79
Rødvinsfilosofen Skrevet 17 timer siden #13 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Noen som har hatt stor aldersforskjell i sexrelasjon? Jeg er 30 og drømmer sånn om å ligge med en kjekk mann på 50 år. Men er det Like bra? Hva tenker han om meg? Og hva sier det om han at han ligger med ei som er 20 år yngre? Anonymkode: 2aaa3...2b2 Noen menn tar det som et kompliment i seg selv at en betydelig yngre kvinne «vil ha dem». De får gjerne en liten ego-boost. Føler seg unge, virile og «levende». Noen av de har en nok en liten mental sperre i forkant. Ingen vil være en klisjé av en «patetisk man», som ligger med en kvinne som «kunne vært datteren». Noen menn tenker at selv om de kan så er det noe de likevel bør la være. At det må være noe feil med unge kvinner som ligger med betydelig eldre menn. Jeg tenker at en kvinne i 30-årene er gammel nok til å kunne ta egne livsvalg. 1
Bamseklemmer Skrevet 17 timer siden #14 Skrevet 17 timer siden Ei som var 32 år yngre og ei som var 28 år eldre.. Føler appetitten min er brei og god Sex handler jo først og fremst om nytelse med hverandre, og ikke pga et tall🫡 2
Lt.Dan Skrevet 17 timer siden #15 Skrevet 17 timer siden (endret) Alder alene har da ingenting å si. Folk som er 30 kan fint se ut som de er 50 og vice verca. Endret 16 timer siden av Lt.Dan
Rødvinsfilosofen Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Ei som var 32 år yngre og ei som var 28 år eldre.. Føler appetitten min er brei og god «Viktig med et variert kosthold!» ♥️🤭 1
Bamseklemmer Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden Rødvinsfilosofen skrev (16 minutter siden): «Viktig med et variert kosthold!» ♥️🤭 Hahha.. ja sunt kosthold🥰🤭 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. Når jeg var 20 pulte jeg en gang ei bestemor på rundt 70. Største nedturen noen gang. Dissete lår, mage, skikkelige hengepupper og ei slakk mus. Aldri igjen noen over 40 for min del. Anonymkode: 187ca...97f Er et BITTELITE sprang mellom 40 og 70, da. Anonymkode: ebbcf...41f
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Skrevet 16 timer siden AdonisFFM skrev (7 timer siden): Kjæresten er sammen med en skikkelig "gammel gris" imot 52 og hun er selv 37. Nå er vel ikke 15 år å betrakte som noen STOR forskjell da. For min del er denne forskjellen god nok motivasjon til å holde meg i form da. Tror nok dette er individuelt hvor mye folk håndterer det. Tror du damer på din egen alder ikke også hadde satt pris på at du holdt deg i form? En ganske kjip holdning når du bare gidder gjøre den jobben for noen yngre enn deg. Anonymkode: ebbcf...41f
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #20 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er et BITTELITE sprang mellom 40 og 70, da. Anonymkode: ebbcf...41f Nettopp! Er ikke bare manne-kroppen som forfaller etter 40.... man gjør seg sine erfaringer som ung og dum? Anonymkode: 187ca...97f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå