AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:53 #21 Skrevet tirsdag kl. 18:53 Da ville jeg tatt master i helse, miljø - og sikkerhetsledelse. Da kan du få lederstillinger, jobbe som rådgiver ++ Du blir allsidig med en slik master og blir mer aktuell innenfor flere bransjer. Anonymkode: 08c70...973 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:40 #22 Skrevet tirsdag kl. 19:40 Soft mann skrev (59 minutter siden): Nei de stemmer. Men sykepleiere har tillegg for det meste, selv for å komme på jobb ved noen arbeidsplasser Da tenker du igjen på sykepleiere som jobber turnus. Det er ikke verre enn å se på lønnstabell for KS og Spekter, så er det fort gjort å se hva sykepleiere tjener, både med bachelor, videreutdanning og master (av de få utvalgte som faktisk får lønn for at de har en mastergrad vel og merke som er ingen selvfølge). AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Nei, todelt turnus dag og kveld og hver 3. helg. Da er det vel ikke aktuelt for deg. Anonymkode: 71273...30b Nei jeg har dagjobb med fleksitid. Anonymkode: 084ee...ac2
Soft mann Skrevet tirsdag kl. 19:44 #23 Skrevet tirsdag kl. 19:44 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da tenker du igjen på sykepleiere som jobber turnus. Det er ikke verre enn å se på lønnstabell for KS og Spekter, så er det fort gjort å se hva sykepleiere tjener, både med bachelor, videreutdanning og master (av de få utvalgte som faktisk får lønn for at de har en mastergrad vel og merke som er ingen selvfølge). Nei jeg har dagjobb med fleksitid. Anonymkode: 084ee...ac2 Ja det er den den tabellen de bruker når de har lønnsforhandlinger. For de er mulig å tene så lite som den tabellen viser. Men de er svært få. eg er selv senior ingeniør. Vår grunnlønn og max lønn i firmaet som eg jobber i er 600 k ish. Ingen mulighet for å tene mer
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:44 #24 Skrevet tirsdag kl. 19:44 Sykepleier offshore, 2uker jobb etterfulgt av 4 uker fri!! Totalt 4mnd jobb i året med millionlønn. Tror du skal lete lenge etter mer fleksibilitet..... Anonymkode: 4430f...2c6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:40 #25 Skrevet tirsdag kl. 22:40 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva slags egenskaper da? Anonymkode: 71273...30b Som jeg skrev, "konsulentpersonlighet", man må forstå og kunne håndtere kunderelasjoner, snakke med folk med veldig ulik fagbakgrunn enn en selv, god prosessforståelse, god på problemløsning osv. osv. Anonymkode: 7f18c...c15 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå