Gå til innhold

Utdannet sykepleier, men ønsker mer fleksibilitet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da ville jeg tatt master i helse, miljø - og sikkerhetsledelse. Da kan du få lederstillinger, jobbe som rådgiver ++ Du blir allsidig med en slik master og blir mer aktuell innenfor flere bransjer.

Anonymkode: 08c70...973

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Soft mann skrev (59 minutter siden):

Nei de stemmer. Men sykepleiere har tillegg for det meste, selv for å komme på jobb ved noen arbeidsplasser

Da tenker du igjen på sykepleiere som jobber turnus. Det er ikke verre enn å se på lønnstabell for KS og Spekter, så er det fort gjort å se hva sykepleiere tjener, både med bachelor, videreutdanning og master (av de få utvalgte som faktisk får lønn for at de har en mastergrad vel og merke som er ingen selvfølge). :)

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Nei, todelt turnus dag og kveld og hver 3. helg. Da er det vel ikke aktuelt for deg. 

Anonymkode: 71273...30b

Nei jeg har dagjobb med fleksitid.

Anonymkode: 084ee...ac2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da tenker du igjen på sykepleiere som jobber turnus. Det er ikke verre enn å se på lønnstabell for KS og Spekter, så er det fort gjort å se hva sykepleiere tjener, både med bachelor, videreutdanning og master (av de få utvalgte som faktisk får lønn for at de har en mastergrad vel og merke som er ingen selvfølge). :)

Nei jeg har dagjobb med fleksitid.

Anonymkode: 084ee...ac2

Ja det er den den tabellen de bruker når de har lønnsforhandlinger. For de er mulig å tene så lite som den tabellen viser. Men de er svært få.

eg er selv senior ingeniør. Vår grunnlønn og max lønn i firmaet som eg jobber i er 600 k ish. Ingen mulighet for å tene mer

Skrevet

Sykepleier offshore, 2uker jobb etterfulgt av 4 uker fri!! Totalt 4mnd jobb i året med millionlønn. Tror du skal lete lenge etter mer fleksibilitet.....

Anonymkode: 4430f...2c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva slags egenskaper da? 

Anonymkode: 71273...30b

Som jeg skrev, "konsulentpersonlighet", man må forstå og kunne håndtere kunderelasjoner, snakke med folk med veldig ulik fagbakgrunn enn en selv, god prosessforståelse, god på problemløsning osv. osv.

Anonymkode: 7f18c...c15

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...