Brunhilde Skrevet 13. januar #21 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 7.29): Du kan være et lite lykketroll? 😋 Anonymkode: 4ce63...5f5 Det var den søteste kommentaren
AnonymBruker Skrevet 13. januar #22 Skrevet 13. januar Takk for at det fortsatt er noen som våger å være konstruktive og samtidig støttende. Lengre mellom dem, men det er noen lyspunkter på både Barn og Samliv ❤️ Anonymkode: c54e5...317
Kryneren Skrevet onsdag kl. 06:38 #23 Skrevet onsdag kl. 06:38 Jeg er en snill person, det har jeg fått høre. Selvfølgelig kan det glippe og jeg har dårlige dager. Men jeg vil alle det beste. Noen tolker snillhet som svakhet. For meg er det mer et bidrag til å spre noe godt rundt meg.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:28 #24 Skrevet onsdag kl. 07:28 AnonymBruker skrev (På 13.1.2026 den 18.09): Jeg var snill men man blir miljøskada her! Så nå er min svar mer skarpe,for ikke å skille meg ut. Ingen vits i å være naiv og tro noen er oppriktige her. Anonymkode: c5f90...271 Jeg har vært her i mange år, uten å bli «miljøskadet»….. Og hvorfor er det så vanskelig å svare ut fra scenarioet man får presentert? Hvorfor må enkelte svare stygt, mistenkeliggjøre alt TS skriver osv? De fleste som skriver her, ber om hjelp/råd, og jeg har selv bedt om råd. Selvsagt noen idioter innimellom som skal provosere, men de trenger man kun å overse! Tipper det er de samme som svarer stygt. Synes det er trist og egentlig veldig merkelig at enkelte har slikt behov for å «ta» andre, og må gjøre det på en stygg måte! Det finnes dessverre en del bitre, ensomme, satte, misunnelige og dømmende vokse folk som er veldig tøft som anonym…. Flau hadde jeg vært, hadde det vært meg! Hadde skammet meg herfra til månen, hvis jeg såret noen eller var stygg i en kommentar! Fondet mange kanskje ikke tenker på, er at når en kommer med sårende kommentarer osv, så svarer du kanskje fortegnet barn som har det vondt, eller noen andre du er glade i! Kanskje du bidrar til et selvmord? Mange er ensomme eller fortvilte og søker råd. Voksne folk bør være oppegående nok til å svare ordentlig! Ser bare på kritikken mot overvektige f.eks (kun ett eksempel, det finnes mange flere…) Er garantert noen her inne som har gjort ting verre for andre ved å svare slik de gjør 😕 Noen voksne tror de er tøffe når de ka mobbe andre anonymt! Anonymkode: 08b4d...5cf 2
Kryneren Skrevet onsdag kl. 09:45 #25 Skrevet onsdag kl. 09:45 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har vært her i mange år, uten å bli «miljøskadet»….. Og hvorfor er det så vanskelig å svare ut fra scenarioet man får presentert? Hvorfor må enkelte svare stygt, mistenkeliggjøre alt TS skriver osv? De fleste som skriver her, ber om hjelp/råd, og jeg har selv bedt om råd. Selvsagt noen idioter innimellom som skal provosere, men de trenger man kun å overse! Tipper det er de samme som svarer stygt. Synes det er trist og egentlig veldig merkelig at enkelte har slikt behov for å «ta» andre, og må gjøre det på en stygg måte! Det finnes dessverre en del bitre, ensomme, satte, misunnelige og dømmende vokse folk som er veldig tøft som anonym…. Flau hadde jeg vært, hadde det vært meg! Hadde skammet meg herfra til månen, hvis jeg såret noen eller var stygg i en kommentar! Fondet mange kanskje ikke tenker på, er at når en kommer med sårende kommentarer osv, så svarer du kanskje fortegnet barn som har det vondt, eller noen andre du er glade i! Kanskje du bidrar til et selvmord? Mange er ensomme eller fortvilte og søker råd. Voksne folk bør være oppegående nok til å svare ordentlig! Ser bare på kritikken mot overvektige f.eks (kun ett eksempel, det finnes mange flere…) Er garantert noen her inne som har gjort ting verre for andre ved å svare slik de gjør 😕 Noen voksne tror de er tøffe når de ka mobbe andre anonymt! Anonymkode: 08b4d...5cf Enig med deg. Ignorer, ellers får trollene mer oppmerksomhet. Endret onsdag kl. 14:11 av Kryneren
Strigiformes Skrevet onsdag kl. 17:33 #26 Skrevet onsdag kl. 17:33 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har vært her i mange år, uten å bli «miljøskadet»….. Og hvorfor er det så vanskelig å svare ut fra scenarioet man får presentert? Hvorfor må enkelte svare stygt, mistenkeliggjøre alt TS skriver osv? De fleste som skriver her, ber om hjelp/råd, og jeg har selv bedt om råd. Selvsagt noen idioter innimellom som skal provosere, men de trenger man kun å overse! Tipper det er de samme som svarer stygt. Synes det er trist og egentlig veldig merkelig at enkelte har slikt behov for å «ta» andre, og må gjøre det på en stygg måte! Det finnes dessverre en del bitre, ensomme, satte, misunnelige og dømmende vokse folk som er veldig tøft som anonym…. Flau hadde jeg vært, hadde det vært meg! Hadde skammet meg herfra til månen, hvis jeg såret noen eller var stygg i en kommentar! Fondet mange kanskje ikke tenker på, er at når en kommer med sårende kommentarer osv, så svarer du kanskje fortegnet barn som har det vondt, eller noen andre du er glade i! Kanskje du bidrar til et selvmord? Mange er ensomme eller fortvilte og søker råd. Voksne folk bør være oppegående nok til å svare ordentlig! Ser bare på kritikken mot overvektige f.eks (kun ett eksempel, det finnes mange flere…) Er garantert noen her inne som har gjort ting verre for andre ved å svare slik de gjør 😕 Noen voksne tror de er tøffe når de ka mobbe andre anonymt! Anonymkode: 08b4d...5cf Det kan være mange som har det utfordrende av ulike årsaker. Det er ingen unnskyldning, men det er en forklaring. Om man har det så vanskelig at man er suicidal så bør man oppsøke hjelp. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå