Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si at jeg lar meg imponere. Dere skriver gode svar, gjerne lange gode svar. Dere skriver med hjertet, medfølelse og sjela. I alt dette virrvarret av kvinner som hater kvinner lar dere dere ikke affisere. Dere er snille og hjertegode og jeg kjenner virkelig at dere vil meg vel. Tusen takk! Dere vet hvem dere er🩷

Anonymkode: d5260...5e1

• Liker 1
  • Hjerte 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🩷

Anonymkode: 4bdd4...d8e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

💜💚

Takk for at du skriver det, ts. Er enig med deg, det gjør virkelig godt å se at noen skriver omtenksomt, engasjert og ikke-dømmende. Jeg har fått for vane å gå helt tilbake til de eldste trådene i de ulike underkategoriene, og i 2002 var det merkbart flere sånne svar. Nesten bare, faktisk. Skikkelig fint å lese. 

Anonymkode: c851b...544

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare gode vibber i denne tråden🥰

Anonymkode: eaa08...b66

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha hengt her inne går det automatikk i å ignorere fæle svar. Jeg bryr meg ikke. Men så dukker dere opp; fine folk som vil vel. Det er inspirerende, det rører meg 🩷

Ts

Anonymkode: d5260...5e1

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er et troll, og de fine svarene fra folk fikk meg nesten til å slutte å trolle ❤️

Anonymkode: 5dfd6...955

• Hjerte 1
Skrevet

Noen ganger er jeg snill, noen ganger ikke like snill. 

Anonymkode: 2b841...12c

Skrevet

Det ironiske er at det er ikke lett å være gjennomtenkt, saklig og snill heller. Det kommer alltid noen som skal snu genuint godhjertede og velmente svar tiø noe negativt.

Anonymkode: 0b9ab...1e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei jeg er et troll, og de fine svarene fra folk fikk meg nesten til å slutte å trolle ❤️

Anonymkode: 5dfd6...955

Du kan være et lite lykketroll? 😋

Anonymkode: 4ce63...5f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...