AnonymBruker Skrevet 1. desember #1 Skrevet 1. desember Snart 53 her. Hatt hetetokter i 10 år nå. Siste månedene har de vært intense og ofte. Mensen har variert mye de siste 5 årene. Både på mengde, lengde og sykluslengde. Nå har jeg ikke hatt mensen siden sist i september. Tok en sånn hjemmetest i dag. Selv på ettermiddagsurin (etter å ha styrtet en halv liter vann) kom det fort et klart og tydelig positivt resultat. Hvilke erfaringer har dere? Kan jeg regne med at jeg har hatt siste mens? Vil den kunne komme noen ganger til før den er borte for godt? Anonymkode: 832bb...5c3
AnonymBruker Skrevet 1. desember #2 Skrevet 1. desember Positivt resultat for hva? Anonymkode: aee40...b95 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember #3 Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Positivt resultat for hva? Anonymkode: aee40...b95 https://www.med24.no/helse-og-livsstil/hjemmetest/oevrige-tester/valmed-menopause-test-fsh-2-stk?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=16818572360&gbraid=0AAAAADlQ2xuvDit1dmFF4Cw8wQDVG2I1Q&gclid=CjwKCAiAlrXJBhBAEiwA-5pgwvnu-DB_zw6A5ctJeZeel56BveIb5oWTwHvmtMrSEhewd_Tho9Bi0BoCRUwQAvD_BwE Anonymkode: 832bb...5c3
AnonymBruker Skrevet 2. desember #4 Skrevet 2. desember De sier at man ikke skal ha hatt mensen på Et år, før man kan si med sikkerhet at den er ferdig. Anonymkode: 0e6b4...9b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå