AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:03 #1 Skrevet mandag kl. 18:03 Skal du se på julekalender i år? Og eventuelt hvilken? Jeg prøvde å se Jul i Blåfjell som voksen, men det var nesten krampeaktig. Vazelina Hjulkalender og Olsenbanden JR Første Kupp har derimot ikke "tapt seg" på samme måte. Kanskje jeg prøver meg på Nissene i skjul Anonymkode: 70022...59a
Miss Meilir Skrevet mandag kl. 18:18 #2 Skrevet mandag kl. 18:18 Jeg så nettopp første episode av en svensk julekalender (for barn) på Nrk Super: Trolltider. Så lovende ut. Men jeg er ikke trofast om serien ikke er så spennende som jeg håper. Da slutter jeg å se på. Fra Imdb: "The mighty Mountain Troll ruled the Nordics and spread chaos. Together, the four peoples, the goblins, the fairies, the witches and the humans managed to put him to sleep with the help of a magical amber." Likte f eks godt de første episodene av Kristiania Magiske Tivolitheater, men falt helt av sånn utover i serien. (Da de sendte den første gang). Tenker også å se på Nissene i skjul. Liker ofte det Kevin Vågenes er med i.
Nevian Skrevet mandag kl. 19:32 #3 Skrevet mandag kl. 19:32 Så nettopp Nissene i skjul, og det virker å følge i samme spor som de andre sesongene i Nissene-serien - som er en bra ting. Positiv etter første episode i hvert fall.
visp Skrevet mandag kl. 19:38 #4 Skrevet mandag kl. 19:38 Nevian skrev (5 minutter siden): Så nettopp Nissene i skjul, og det virker å følge i samme spor som de andre sesongene i Nissene-serien - som er en bra ting. Positiv etter første episode i hvert fall. "Rampehullet" 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:39 #5 Skrevet mandag kl. 19:39 Vi, jeg og ungdommen, ser "Jul i Svingen" hver desember. Har gjort det helt fra hun var liten❤️ Anonymkode: 6ed9b...17c
Djækklåsst Skrevet mandag kl. 19:46 #6 Skrevet mandag kl. 19:46 Nevian skrev (13 minutter siden): Så nettopp Nissene i skjul, og det virker å følge i samme spor som de andre sesongene i Nissene-serien - som er en bra ting. Positiv etter første episode i hvert fall. Ja, bedre enn jeg ventet/fryktet, men selvsagt tidlig å konkludere etter én episode. Men kommer til å se videre, ja.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:34 #7 Skrevet tirsdag kl. 20:34 Så Nissene i skjul i dag. Selvagt skal ME-pasienter og Long Covid-pasienter mobbes igjen. Det er så nedlatende mot en gruppe som allerede er kraftig stigmatisert. Jeg er så lei av all den forakten. Anonymkode: d4469...7b9 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:25 #8 Skrevet onsdag kl. 05:25 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så Nissene i skjul i dag. Selvagt skal ME-pasienter og Long Covid-pasienter mobbes igjen. Det er så nedlatende mot en gruppe som allerede er kraftig stigmatisert. Jeg er så lei av all den forakten. Anonymkode: d4469...7b9 Og der var Krenkorama i gang! Anonymkode: ff216...bfe 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:12 #9 Skrevet onsdag kl. 10:12 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så Nissene i skjul i dag. Selvagt skal ME-pasienter og Long Covid-pasienter mobbes igjen. Det er så nedlatende mot en gruppe som allerede er kraftig stigmatisert. Jeg er så lei av all den forakten. Anonymkode: d4469...7b9 Jeg må innrømme jeg ble veldig overrasket da jeg så gårsdagens episode, ja. Tenker at Kevin Vågenes virker som en varm og snill fyr (IRL). Måtte imidlertid le litt også. Tenk om det hadde vært så lett å få tilretteleggelse (som eget hvilerom) 😉 Anonymkode: 92c87...f96
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:02 #10 Skrevet onsdag kl. 12:02 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så Nissene i skjul i dag. Selvagt skal ME-pasienter og Long Covid-pasienter mobbes igjen. Det er så nedlatende mot en gruppe som allerede er kraftig stigmatisert. Jeg er så lei av all den forakten. Anonymkode: d4469...7b9 Jeg har begge deler og lar meg ikke krenke. Er under den oppfatning at alt kan tulles med Anonymkode: 0b194...405 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå