AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Pynte litt ekstra til jul så da må vi ha trekk på dolokket,men hvor selges de fineste? Anonymkode: 8e14b...43f
Mei88 Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Kjempe uhygienisk... Kjøp heller noe trykk du kan klistre på lokket 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pynte litt ekstra til jul så da må vi ha trekk på dolokket,men hvor selges de fineste? Anonymkode: 8e14b...43f På syttitallet 😊 Anonymkode: ad24e...f43 5 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Kjøpt et fint putetrekk å tre på. Kjekt at det kan brukes til fler ting, tenker jeg! Miljøvennlig Anonymkode: 45ef5...0c3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjøpt et fint putetrekk å tre på. Kjekt at det kan brukes til fler ting, tenker jeg! Miljøvennlig Anonymkode: 45ef5...0c3 Putetrekk på dolokket? Nå har jeg hørt det og 🤣 Anonymkode: 67aaf...131
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Bruktmarked, seff Anonymkode: c7ed5...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Er det noen som bruker det ennå ? svigerbestemora mi hadde det men hun hadde teppe på badet også Anonymkode: 1dacd...b88 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Pynte litt ekstra til jul så da må vi ha trekk på dolokket,men hvor selges de fineste? Anonymkode: 8e14b...43f På temu, det kan du til og med få det for doringen også. Anonymkode: 4765c...16b 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Du får sjekk Finn.no eller bruktbutikken. Temu har kanskje noe lekkert… Anonymkode: a9db1...78c 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Da må du sørge for å kjøpe matchende teppe man har på gulvet, et sånt som omslutter toalettet. Det er praktisk, for det samler opp urinspruten fra menn som står og tisser. Anonymkode: 96f84...07b 2
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #11 Skrevet 32 minutter siden Mei88 skrev (1 time siden): Kjempe uhygienisk... Kjøp heller noe trykk du kan klistre på lokket Var ikke svar på spørsmålet mitt! Anonymkode: 8e14b...43f
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #12 Skrevet 26 minutter siden Dette MÅ være trolling 😅 Anonymkode: 0a283...599 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå