Gå til innhold

Feber og infeksjon i kroppen....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en liten infeksjon i kroppen, legen vet ikke helt hva det er, men har hatt det i to uker snart nå, feberen går opp og ned samme om jeg tar paracet. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan roe ned feberen og drive infeksjonen ut av kroppen? :tristbla:

Skrevet

Hvis det har vart i to uker og du føler deg usikker på det legen din har svart der synes jeg du bør kreve å få komme til en annen lege/spesialist

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke fått oen medisiner... Har vært hos to forskjellige leger, de sier det samme begge to.

Skrevet

Synes det hørtes rart ut at begge legene sier du har en infeksjon og ikke får medisin. Er det et virus du har?

Har du tatt CRP-måling?

Gjest Gjest
Skrevet

Du burde garantert få medisiner! Antibiotika eller noe slikt. Snakk med legen igjen, og si til han at du kan ikke gå med en infeksjon så lenge.

Gjest Gjest
Skrevet

Det var en liten virusinfeksjon visstnok, så jeg trengte ikke antibiotika sa de. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal muligens dit og ta ny blodprøve imorgen, men jeg blir jo ikke noe bedre av å bare ta blodprøver om og om igjen, uten å få noe hjelp. Men de får ikke gjort stort sier de, siden det ikke er en bakteriell infeksjon.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er sant. Virus må bare gå sin gang.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan det virkelig vare så lenge??

Det startet med svimmelhet og kvalme...og feber...kvalmen har nesten gitt seg, men feberen og den utrolige følelsen i kroppen sitter virkelig igjen...sterkt! :grine:

Skrevet
Kan det virkelig vare så lenge??

Det startet med svimmelhet og kvalme...og feber...kvalmen har nesten gitt seg, men feberen og den utrolige følelsen i kroppen sitter virkelig igjen...sterkt! :grine:

Sånn holdt jeg på hele forrige uke også. Bortsett fra at jeg får ikke feber, så jeg gikk på jobb, noe som ikke var så lurt.

Håper du blir frisk snart. Drikk masse!!

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om en det er vanlig at virusinfeksjoner varer så lenge? Og hvordan jeg kan roe ned den jævlige "hjertebanken" som medfølger? Jeg kan faktisk kjenne infeksjonen i kroppen....ubehagelig.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vil anta det kommer an på hva slags virusinfeksjon det er snakk om

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar :) jeg aner ikke hva slags virusinfeksjon det er snakk om....legen visste heller ikke det. Blodprøvene og alle andre undersøkelser viste ikke noe spesifikt. Bare at jeg var syk, og at det sikkert kom til å gå over etterhvert :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet
Takk for svar :) jeg aner ikke hva slags virusinfeksjon det er snakk om....legen visste heller ikke det. Blodprøvene og alle andre undersøkelser viste ikke noe spesifikt. Bare at jeg var syk, og at det sikkert kom til å gå over etterhvert  :sjenert:

Du får ha god bedring da, også får vi krysse fingrene for at det går over snart :)

Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Takk :) Det kunne vært mye verre. Det går nok over snart nå håper jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...