monja Skrevet 25. november 2002 #1 Skrevet 25. november 2002 Idag tok jeg en telefon til brannvesenet for å høre om vi fikk lov til å sende opp fyrverkeri 30. august. De var skikkelig treige og mumla noe om at jeg kanskje skulle ringe politiet - og sende dem en skriftlig søknad..... Så jeg slo på tråden til politikammeret, og fikk snakke med lensmannen himself. Jeg la fram "problemet" og han sa ja med en gang. Så gikk han inn på databasen dere og la det inn på spesielle hendelser i 2003. Så sa han at jeg ikke trengte andre tillatelser enn de han ga meg muntlig....Gjett om jeg ble glad da :D Og for ikke å snakke om min kommende mann. Han strålte.....Så nå blir det fyrverkeri på bryllupet gitt.... Juuuhuuuu......
HMSP Skrevet 25. november 2002 #2 Skrevet 25. november 2002 Grattis!! Jeg vet at hun som har nick Mrs. B hadde fyrverkeri i sitt bryllup. Du kan kanskje ta kontakt med henne og få noen gode ideer. Lykke til
monja Skrevet 25. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2002 Kanskje det? Takk for tipset HMSP!
Gjest Madden Skrevet 25. november 2002 #4 Skrevet 25. november 2002 Tjihi!! det hørtes kjempeflott ut da Monja!! Setter en ekstra spiss på en allerede kongelig aften!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå