AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hva synes dere om nub theory? Jeg har betalt for å gjette kjønn på nub theory metode og de sa 98% gutt. Viktigste er sikkert frisk baby men ønsker jente da jeg har 2 gutter fra før og vi tenker det siste barn 🥹Hva synes dere? Anonymkode: 94184...bc6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Hm noen bilder gutt noen jente. Best å vente ❤️ Anonymkode: 8656f...c6e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden De mener de nederste bilde der kjønnet ses så ut som penis men er ikke det lårbein? Jeg må uansett vente er bare så spent. Anonymkode: 94184...bc6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De mener de nederste bilde der kjønnet ses så ut som penis men er ikke det lårbein? Jeg må uansett vente er bare så spent. Anonymkode: 94184...bc6 Usikker. Om det er lårbeinet synes jeg det som ser ut som nub på de andre bildene er gutt. Anonymkode: 8656f...c6e
R2507 Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hm noen bilder gutt noen jente. Best å vente ❤️ Anonymkode: 8656f...c6e De mener de nederste bilde der kjønnet ses så ut som penis men er ikke det lårbein? Jeg må uansett vente er bare så spent.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Usikker. Om det er lårbeinet synes jeg det som ser ut som nub på de andre bildene er gutt. Anonymkode: 8656f...c6e Hvilke bilde er det du tenker på? Anonymkode: 94184...bc6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilke bilde er det du tenker på? Anonymkode: 94184...bc6 Alle de andre uten om det som er enkelt Anonymkode: 8656f...c6e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå