Gå til innhold

Kunne du som voksen kvinne vært venn med en mannlig "player"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mannlig venn av meg har plutselig vist seg å være en player eller horebukk eller hva man skal kalle det. Mannetøs? Han har sex med flere damer samtidig som han dater seriøst med et par andre. Jeg visste ikke at han var sånn da vi ble kjent for et par år siden, men nå i det siste har han plutselig begynt å fortelle meg om alle disse damene. Ingen av de han dater og har sex med vet at han holder på med andre samtidig. Han påstår minst to av damene har følelser for han. 

Jeg synes slik oppførsel er respektløst ovenfor kvinner, og som voksen mann burde han vite bedre. Han er i begynnelsen av 40årene....  Jeg ble helt ærlig ganske skuffet og synes han er litt ekkel nå. Jeg begynner å lure på om han egentlig har respekt og empati for kvinner eller om han bare bruker de. Jeg lurer også på hans motiver for å fortelle meg dette, og for vennskapet vårt generelt 

Hadde dere klar å være venn med en som holdt på sånn? Det har til info aldri vært noe på gang mellom han og meg, jeg er lykkelig gift og overhodet ikke interessert i han annet enn for vennskap. Vi deler en hobby sammen som ikke så mange andre driver med så jeg ville egentlig helst beholde han som venn. men nå vet jeg ikke helt lenger... 

Jeg er kun interessert i svar fra kvinner 

Anonymkode: 046c7...f30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg omgir meg med mennesker som har samme verdier og moral som meg selv. 

Anonymkode: 51d06...b73

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok sagt ifra at dette synes jeg ikke noe om. Hadde ikke kuttet han ut som venn på bakgrunn av dette. Ville heller prøvd å påvirke han i en mer positiv retning. Det er ikke bra for han heller, og holde på slik tror jeg..

Anonymkode: ad6f2...27d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...