AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Minst mulig lukt, enklest mulig å rengjøre doen, minst mulig gris utenfor doen og som ikke fyller opp avfallsdunken? Anonymkode: 91197...800
Tabris Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Vi har prøvd litt forskjellig og er mest fornøyd med EverClean. Akkurat nå veksler vi mellom Extra Strong Clumping og Multiple Cat (har to katter). 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Veldig fornøyd med Everclean extra strong clumping. Anonymkode: 6019f...675 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Everclean unscented. Multiple cat lukter veldig parfymert… Stakkars katten. Anonymkode: 03f72...4e5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Vi brukte everclean før, men har gått over til compact care. Anonymkode: 20c55...349
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Ever clean. Etter 20+ år med katter er det denne vi alltid går tilbake til. Anonymkode: 2a2e8...e6b
Maskinfører Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Canada kattesand fra Felleskjøpet brukte jeg til mine puser
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Jeg bruker everclean fordi katten min nekter noe annet. Blir mye sand rett utafor boksen og lukter dritt, men det er fordi katten min ikke graver ned. Sukk 🤣 Anonymkode: 076a7...b0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå