AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #2 Skrevet 18. desember 2025 Jeg fantaserer om en positiv opplevelse som ikke blir etterfulgt av ti kriser. Anonymkode: 6f828...87b 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #3 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fantaserer om en positiv opplevelse som ikke blir etterfulgt av ti kriser. Anonymkode: 6f828...87b Can relate😂😂 Anonymkode: 44bf9...a0e 1
Bamseklemmer Skrevet 18. desember 2025 #4 Skrevet 18. desember 2025 "Fantaserer om det som er under?" Ja huff, da blir jeg kåt og våt på tuppen.. Men jo.. med ærlighet, respekt og høy selvsikkerhet: Jeg fantaserer daglig om kvinner jeg møter overalt hvor enn jeg går. Fordi det gir meg en behagelig følelse til blodpumpa🥰 1
Liveterspennende Skrevet 18. desember 2025 #5 Skrevet 18. desember 2025 Det er kjekt å la tankene jobbe, som min farfar alltid sa. Jeg er som jeg er fordi jeg alltid kler av de rette personer i mine tanker, det skader ingen, jeg trakker ikke på noens tær og det er kun konemor som opplever meg i full blomst. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #6 Skrevet 18. desember 2025 Liveterspennende skrev (3 minutter siden): Det er kjekt å la tankene jobbe, som min farfar alltid sa. Jeg er som jeg er fordi jeg alltid kler av de rette personer i mine tanker, det skader ingen, jeg trakker ikke på noens tær og det er kun konemor som opplever meg i full blomst. Da er man sikkert "emonosjonelt utro" Anonymkode: 3c1d8...105
Kryneren Skrevet 18. desember 2025 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da er man sikkert "emonosjonelt utro" Det er et interessant spørsmål. Man jan jo glede seg over et fint syn av et annet menneske, uten å fantasere om å ha sex med vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #8 Skrevet 18. desember 2025 Bamseklemmer skrev (15 timer siden): "Fantaserer om det som er under?" Ja huff, da blir jeg kåt og våt på tuppen.. Men jo.. med ærlighet, respekt og høy selvsikkerhet: Jeg fantaserer daglig om kvinner jeg møter overalt hvor enn jeg går. Fordi det gir meg en behagelig følelse til blodpumpa🥰 Jeg lurer virkelig på hvem du er Bamseklemmer. Som går rundt i Trøndelag og er så glad og kåt på damer. Anonymkode: 5a5a5...b8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå