AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Som overskriften sier! Har lyst til å ta med barna (2 stykk) og overnatte på hotell nyttårsaften til 1. januar. Vurderer å spørre venner i byen om de kan tenke seg å feire sammen med oss, men er forberedt på at de kan ha andre planer, skal feire uten barn etc. (har vært sånn tidligere år) Jeg har ellers en familie som ikke fungerer spesielt godt, så ønsker å gjøre noe hyggelig for min egen del og for barnas, da jeg ellers kjenner at jeg har begynt å grue meg til både jul og nyttårsaften. Er det noe som foregår i byen denne dagen/kvelden? Anonymkode: bfad5...453
AprilLudgate Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Det hadde jeg droppet. Jeg bor i Oslo, det skjer ingenting spesielt som er gøy for barn. Og på kvelden er det mest fyll. Uavhengig av om det blir lysshow som ifjor eller raketter så frarådes folk å dra til sentrum. Hadde ikke tatt med unger blant en haug dritings folk. Dagen etter er gatene forsøplet og stusselige inntil det blir ryddet ferdig. Ta heller en tur i påska eller en annen helg Da er det mye å finne på.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Hmm ok, tusen takk for svar! Det var jo litt trist å høre da. Da får jeg høre med venner om de kan tenke seg å være sammen med oss, da er nok det hyggeligere. Anonymkode: bfad5...453
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Hvor gamle er barna? Husker vi var på Rådhusplassen da jeg var 14 nyttårsaften 1999 og jeg syntes det var litt skummelt med mye folk og fyll. Ikke vært der etter det så vet ikke hvordan det er 😄 Men ser for meg at det er mest for voksne og ikke noe særlig for barn. Pga fulle folk overalt. Bor et annet sted i Oslo og holder oss hjemme på nyttårsaften med små barn i barnehagealder. Ville heller sjekket om det er noe rakettoppskytning eller annet for barn i lokalområdet. Vet at et nabolag på Sagene her i Oslo har fakkeltog og raketter for barn tidlig på kvelden feks. Vil tro det finnes sånt rundt omkring i Norge Eller forsøk å finne noen venner med barn i samme alder dere kan feire med. Anonymkode: 546f2...83e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvor gamle er barna? Husker vi var på Rådhusplassen da jeg var 14 nyttårsaften 1999 og jeg syntes det var litt skummelt med mye folk og fyll. Ikke vært der etter det så vet ikke hvordan det er 😄 Men ser for meg at det er mest for voksne og ikke noe særlig for barn. Pga fulle folk overalt. Bor et annet sted i Oslo og holder oss hjemme på nyttårsaften med små barn i barnehagealder. Ville heller sjekket om det er noe rakettoppskytning eller annet for barn i lokalområdet. Vet at et nabolag på Sagene her i Oslo har fakkeltog og raketter for barn tidlig på kvelden feks. Vil tro det finnes sånt rundt omkring i Norge Eller forsøk å finne noen venner med barn i samme alder dere kan feire med. Anonymkode: 546f2...83e Hvor på Sagene? Anonymkode: 805ef...d3b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvor gamle er barna? Husker vi var på Rådhusplassen da jeg var 14 nyttårsaften 1999 og jeg syntes det var litt skummelt med mye folk og fyll. Ikke vært der etter det så vet ikke hvordan det er 😄 Men ser for meg at det er mest for voksne og ikke noe særlig for barn. Pga fulle folk overalt. Bor et annet sted i Oslo og holder oss hjemme på nyttårsaften med små barn i barnehagealder. Ville heller sjekket om det er noe rakettoppskytning eller annet for barn i lokalområdet. Vet at et nabolag på Sagene her i Oslo har fakkeltog og raketter for barn tidlig på kvelden feks. Vil tro det finnes sånt rundt omkring i Norge Eller forsøk å finne noen venner med barn i samme alder dere kan feire med. Anonymkode: 546f2...83e De er ganske store (11 og 13), men ikke noe særlig hvis det bare er fylla uansett. Ja, jeg skal høre med venner først ihvertfall, og hvis ikke det klaffer så er det kanskje et annet sted vi evt kan reise til. TS Anonymkode: bfad5...453
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Pleide å ta med ungene til sentrum klokken tolv og se på nyttårsfyrverkeriet. Men så ble det byttet til lasershow, og da gadd vi ikke mer. Ja det er mye fyll der, men det har aldri plaget oss, vi har kun sett masse folk i ekstra godt humør. Vi hadde et fast sted ved Aker Brygge som vi alltid sto på hvor vi så godt. Var en bedre restaurant ved siden av så ikke stedet med mest rølp akkurat. Nyttår i Oslo blir hva dere gjør det til. Shopping på dagen, besøk på Jul i Vinterland, middag på en restaurant etter ungenes kriterier og lysshowet på kvelden kan bli fine minner det. Anonymkode: c16f1...a79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå