AnonymBruker Skrevet 1. desember #1 Skrevet 1. desember Evt hva ligger til grunn? Er nysgjerrig. Anonymkode: c344b...7fc
AnonymBruker Skrevet 2. desember #2 Skrevet 2. desember Ja jeg selger aldri til mennesker som skal ha innekatt da jeg mener det er og blir dyreplageri! Anonymkode: 417a2...a77 2
Velinda Skrevet 2. desember #3 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja jeg selger aldri til mennesker som skal ha innekatt da jeg mener det er og blir dyreplageri! Anonymkode: 417a2...a77 Hviken rase avler du på?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:43 #4 Skrevet onsdag kl. 08:43 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja jeg selger aldri til mennesker som skal ha innekatt da jeg mener det er og blir dyreplageri! Anonymkode: 417a2...a77 Med utropstegn og greier Anonymkode: ad330...b20 3
Jytte Skrevet fredag kl. 17:15 #5 Skrevet fredag kl. 17:15 Fikk omplassert en ungkatt gjennom en venninne som jobber i dyrebeskyttelsen. Hun sa at hun aldri omplasserte en katt til et liv som innekatt og fant et godt hjem. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:19 #6 Skrevet fredag kl. 17:19 Min erfaring med Dyrebeskyttelsen er at de ikke vil adoptere bort katter som innekatter med mindre de er blind eller har en alvorlig sykdom. Min personlige mening er at å ha innekatt er dyreplageri. Anonymkode: 414e0...60f 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 18.19): Min erfaring med Dyrebeskyttelsen er at de ikke vil adoptere bort katter som innekatter med mindre de er blind eller har en alvorlig sykdom. Min personlige mening er at å ha innekatt er dyreplageri. Anonymkode: 414e0...60f Dyrebeskyttelsen har så ufattelig mange tullekrav at det ikke er rart de ikke har plass til å ta i mot dyr som trenger hjelp. min personlige mening er at de som mener å ha innekatt er dyreplageri ikke vet hva de snakker om Anonymkode: 4a897...6ef 3
Imposta Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Som oppdretter legger jeg meg ikke opp i om katten skal gå inne eller ute, ikke som kosekatt. Skal katten brukes i avl så krever jeg at den skal være inne mens den brukes i avl. Dette for å unngå sykdommer/smitte som er ute og evt uønsket parring.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dyrebeskyttelsen har så ufattelig mange tullekrav at det ikke er rart de ikke har plass til å ta i mot dyr som trenger hjelp. min personlige mening er at de som mener å ha innekatt er dyreplageri ikke vet hva de snakker om Anonymkode: 4a897...6ef Er enig i dette. Jeg vokste opp med en Hellig Birma som ikke ville ut. Skulle vi da tvinge den til å være ute? Den ble veldig knyttet til oss, og ville være der vi var. Fikk selvfølgelig gå fritt rundt i hele huset. Anonymkode: 25203...d0c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå