Gå til innhold

Sykemeldt og under utredning!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heii! 

Jeg er har hatt utfordringer med helsen den siste tiden og er under utredning! Tenkte å skrive her og kanskje få noen innspill fra mennesker som har vært/er i samme situasjon.. 

jeg er sykemeldt nå for 2. mnd på rad. Symptomene går ut på utmattelse, veldig hyppige luftveisinfeksjoner, muskelverk og at jeg blir plutselig veldig svimmel og må sette meg ned over lengre perioder.

alt på blodprøver ser helt fint ut! Jeg har hatt mange legetimer og vi finner ikke ut årsak.. For meg er det veldig psykisk slitsomt å være sykemeldt. Jeg føler det som ett nederlag og mistrives med det. Jeg savner rytmen i hverdagen og overskuddet til å omgås folk.. Det at jeg ikke vet hva som er grunnen til dette og om det kommer til å gå over er også skummelt.. 

er det noen her som har hatt samme symptomer, vært i utredning og kan dele sine historier så hadde jeg satt veldig pris på det!! 

Anonymkode: ba7c8...683

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Les om nevroplastisitet.

Anonymkode: d40ac...56c

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være long covid?

Anonymkode: e7105...fc7

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan jo nesten høres ut som å ha møtt veggen. Og da vil det gjerne ta tid før du blir bedre.

Anonymkode: 2a3da...54b

AnonymBruker
Skrevet

Oj...med så vage symptomer og så spør du på KG😅 det kommer til å renne over med diagnoser.

Anonymkode: 36c75...aca

AnonymBruker
Skrevet

Overvekt eller for lite aktiv?

Anonymkode: 8cd9d...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...