AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden svart labrador retriever Anonymkode: 5bef8...70d
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Syns Kurre er bedre. Anonymkode: e7cbb...fcf 1
Jodaneida Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Oppbrukt. Kjenner til minst 4 hunder som heter det 2
Ny Bruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden (endret) Fint navn. Spesielt hvis det er hund nr. 2 i familien. Ofte brukt. Som Nora for jentebarn. Endret 11 timer siden av Ny Bruker
Leo Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Navnet er vel greit, men det er veldig mange Nova'er der ute allerede. Jeg kjenner også i hvert fall 3 - 4 stykker.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden 2 Nova på valpekurset jeg var på for en måned siden. Og vi var bare 8 valper totalt. Så Nova og alle andre navn som Luna, Bella, Wilma og Arya er navn jeg ville unngått for enhver pris . Anonymkode: 41e54...80f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Oppbrukt. Samme med Luna, Bella, Arya, Mira, Molly, Frøya, Saga, Lykke, Nala, Lucy, Kira, Millie, Ayla ooog så videre. Synes det er SÅ kjedelig at folk ikke kan finne på litt unike fine navn til hundene sine. Anonymkode: bb758...473
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Det er ganske døllt… lite kreativt. Det er ikke stygt, liksom. Ikke fint heller. Anonymkode: 25b4c...15a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Oppbrukt. Samme med Luna, Bella, Arya, Mira, Molly, Frøya, Saga, Lykke, Nala, Lucy, Kira, Millie, Ayla ooog så videre. Synes det er SÅ kjedelig at folk ikke kan finne på litt unike fine navn til hundene sine. Anonymkode: bb758...473 Kurre er nevnt. Ikke vanlig. Anonymkode: e7cbb...fcf
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Aiwa er et fint navn. Anonymkode: b2df8...80a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kurre er nevnt. Ikke vanlig. Anonymkode: e7cbb...fcf Synes ikke det er noe spesielt fint. I tillegg er vel TS på utkikk etter meninger på et tispenavn? Anonymkode: bb758...473
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Aiwa er et fint navn. Anonymkode: b2df8...80a Aiwa? Da blir du nødt til å gjenta navnet, for det kommer ikke folk til å høre ordentlig. Høres ut som man har talefeil? Anonymkode: 25b4c...15a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden Har aldri hørt det på en hund eller ellers. Synes navnet var fint, og kunn fint brukt det selv Anonymkode: 9e36f...15c
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden Sist gang jeg skulle gi navn til et kjæledyr så tok jeg en tur på gravlunden for å få inspirasjon. Anonymkode: be7bf...7a1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå