Gå til innhold

Erotisk julekalender

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen og jeg har i år gått til anskaffelse av erotisk julekalender, mener vi kjøpte nytelse sin. Har avtalt at vi skal ligge sammen hver dag i adventstiden…

Vi har et greit sex liv (2-3 ganger i uken), men har blitt veldig rutinepreget så vi ville prøve å spice det opp litt. Vi er nok ganske «vanilje» men bruker vibrator i tillegg til vanlig Piv. Så er spent på hva adventstiden bringer. Må innrømme at vi bestemte oss for å våkne ekstra tidlig i dag for å åpne første luke… og den leverte. Husker ikke sist jeg kom nypult på jobb, men digger følelsen… spent på de neste ukene..

Flere som har kjøpt pule-kalender i år??

Anonymkode: fdadd...f73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 10.15):

Typen og jeg har i år gått til anskaffelse av erotisk julekalender, mener vi kjøpte nytelse sin. Har avtalt at vi skal ligge sammen hver dag i adventstiden…

Vi har et greit sex liv (2-3 ganger i uken), men har blitt veldig rutinepreget så vi ville prøve å spice det opp litt. Vi er nok ganske «vanilje» men bruker vibrator i tillegg til vanlig Piv. Så er spent på hva adventstiden bringer. Må innrømme at vi bestemte oss for å våkne ekstra tidlig i dag for å åpne første luke… og den leverte. Husker ikke sist jeg kom nypult på jobb, men digger følelsen… spent på de neste ukene..

Flere som har kjøpt pule-kalender i år??

Anonymkode: fdadd...f73

Ja, men mannen er mer opptatt av andre ting enn sex og kalender så var teit jeg som kjøpte den.. Hvordan gikk de andre dagene  da?

Anonymkode: 64934...c4c

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi kjøpte en, har ikke åpnet en eneste luke enda. 
Får håpe resten av julen kan innby til lek. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...