Gå til innhold

Gleden ved litt ufiltrert nakenhet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått en nabo som kler på seg fra naken tilstand foran et svært vindu, med fullt lys på innendørs mens det er mørkt ute. Vinduet er god synlig fra en vei som går forbi, så det kan ikke skyldes at hun ikke «vet» at hun synes. 

Jeg har aldri hatt en slik nabo før, så jeg har aldri kjent på den pirrende spenningen ved å se på en flott kvinnekropp stå der naken i sitt eget hjem mens hun kler på seg.

Kjenner jeg går inn i resten av dagen med et lite ekstra smil om munnen etter å ha bevitnet dette!

Anonymkode: 0c600...e80

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 1caad...182

• Liker 1
Skrevet

Og noen går nakne hele tiden og synes ikke det er noe uvanlig eller merkverdig i det hele tatt.

Anonymkode: 0ece6...be5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og noen går nakne hele tiden og synes ikke det er noe uvanlig eller merkverdig i det hele tatt.

Anonymkode: 0ece6...be5

Jeg er den noen 🙋‍♀️

Anonymkode: de1a6...b9e

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er den noen 🙋‍♀️

Jeg også. Men kun en spesielt interessert ville likt å sett det.

Anonymkode: 3fc08...2c1

Skrevet

Å gå naken hjemme kan jo være befriende og fint. Men jeg ville nok passet på at det ikke var innsyn der jeg beveget meg. Og antagelig vet hun når det er innsyn.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Matas, mod.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er den noen 🙋‍♀️

Og om noen skulle klare det, burde denne noen ha vært deg.

-Donkeyboy.

Anonymkode: e77fe...c96

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Og om noen skulle klare det, burde denne noen ha vært deg.

-Donkeyboy.

Anonymkode: e77fe...c96

Anonymkode: 22487...9df

Skrevet

Om naboen hadde spankulert naken i et opplyst rom når det er mørkt ute så hadde det vært vanskelig å ikke stirre bare fordi man ble litt paff, være seg om det var en fyr eller dame.

Mem jeg hadde neppe sittet dag etter dag å nistirret i håp om å få ett nytt syn av en naken nabo.

Selv er jeg var på å gå naken rundt i huset nær vinduer, kan ikke fatte å begripe at naboen skulle finne det interesant å se meg naken, og har heller ingen særlig lyst til å bli nabolagets lokale "blotter" på folkemunne 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg også. Men kun en spesielt interessert ville likt å sett det.

Anonymkode: 3fc08...2c1

Hvorfor kun spesielt interesserte? 😅

Skrevet

Synes det er både godt og befriende å gå rundt naken hjemme, gjør ofte det på kveldene. Nå bor jeg ganske usjenert til, men om noen skulle føle for å titte likevel så er det opp til dem😇

• Liker 1
Skrevet (endret)

De aller fleste vet at de er godt synlige når lyset er på inne og det er mørkt ute.

Noen liker å vise seg fram. Noen synes at det er pirrende at noen kanskje har sett på dem. Og noen gir f**n og ofrer det ikke en tanke at de kanskje blir sett.

Mens noen andre, inkludert meg, bare skal en kjapp tur fra badet til soverommet og tenker ikke over at de er synlige før noen blinker med lysa på dem. (Og da var det ikke den første nakenvandringen fra badet... 🙈)

Endret av Cam03
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 9.30):

Jeg har nå fått en nabo som kler på seg fra naken tilstand foran et svært vindu, med fullt lys på innendørs mens det er mørkt ute. Vinduet er god synlig fra en vei som går forbi, så det kan ikke skyldes at hun ikke «vet» at hun synes. 

Jeg har aldri hatt en slik nabo før, så jeg har aldri kjent på den pirrende spenningen ved å se på en flott kvinnekropp stå der naken i sitt eget hjem mens hun kler på seg.

Kjenner jeg går inn i resten av dagen med et lite ekstra smil om munnen etter å ha bevitnet dette!

«Vær så god!» Neida! 🤭
Rart hvor forskjellige folk er. 

Hva folk gjør i sitt eget hjem tenker jeg at er en privatsak. 
Men så var det jo det med samtykke da. 

Hvis man selv er i sitt eget hjem så burde man få slippe å måtte oppleve «blotting» fra naboen. 

Er man en ung pen kvinne så slipper man kanskje unna med andre ting
enn hva en godt voksen mann ville ha gjort?

Har selv bodd i ei høyblokk som vendte mot en annen høyblokk,
hvor flere av naboene likte å ha sex i stua. 

En gang hadde jeg besøk av venner så da lagde vi en gigantisk plakat som ga naboene 10/10 for innsatsen. 🐇🐇

Er usikker på om jeg ville ha tatt det med like godt humør hvis jeg var forelder. 

Skrevet (endret)

Ikke alle.. men enkelte tiltrekker seg oppmerksomhet for å bevise sin kåthet.. og for å få andre til å bli kåt.. 
Ganske enkelt.. det blir som en flørt gjennom to vinduer, så ikke en umulig tanke at underlivet blir gnikket og polert av begge😅
Hun scorer sikkert høyt på exib i BDSM-testen..
Du smiler, så du scorer nok ganske så høyt på voyeur i BDSM-testen.. jeg smiler også😅

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet
Cam03 skrev (36 minutter siden):

De aller fleste vet at de er godt synlige når lyset er på inne og det er mørkt ute.

Noen liker å vise seg fram. Noen synes at det er pirrende at noen kanskje har sett på dem. Og noen gir f**n og ofrer det ikke en tanke at de kanskje blir sett.

Mens noen andre, inkludert meg, bare skal en kjapp tur fra badet til soverommet og tenker ikke over at de er synlige før noen blinker med lysa på dem. (Og da var det ikke den første nakenvandringen fra badet... 🙈)

Du er igrunn utrolig hærlig👏🥰 Lyser de med laser?
Det tør jeg ikke.. da kan det hende det blir siste gangen jeg ser dem nakne.. 
Titting eller å vise seg frem, er vel bare uskyldig kåthet.. Det betyr vel ikke at det er fritt frem å ringe på nabodøra🫡

Skrevet

Om nå dette er tilfelle. Så dukker det opp et spørsmål i en slik sammenheng.

Er hun da en blotter?
Eller er du en kikker?

Har også opplevet, nakne kvinner som står i sin egen stue for å tørke etter dusjen, eller kle på seg.
Jeg passer dog på å gå videre, ikke stoppe å glo. Så fikk jeg et hyggelig glimt, uten å føle meg som en direkte kikker.
Stopper du opp å står å glor blir du fort å anse som kikker... 

Skrevet

Ofte når jeg bor på hotell i byer, så kan jeg ende opp med å stå i vinduet og speide utover gatene og nabobyggene. Ikke sjelden får jeg se nakne mennesker gjennom vinduene i nabobyggene. Svært ofte om det er hotell, men noen ganger også private hjem. Til og med på kontor har det skjedd. 

Og ja, jeg forstår at andre kan se meg utenfra. Jeg har klær på. Men hva skal man med vindu om man ikke skal bruke de?

Anonymkode: f4fb4...fe7

Skrevet
Geojak skrev (16 timer siden):

Om nå dette er tilfelle. Så dukker det opp et spørsmål i en slik sammenheng.

Er hun da en blotter?
Eller er du en kikker?

Har også opplevet, nakne kvinner som står i sin egen stue for å tørke etter dusjen, eller kle på seg.
Jeg passer dog på å gå videre, ikke stoppe å glo. Så fikk jeg et hyggelig glimt, uten å føle meg som en direkte kikker.
Stopper du opp å står å glor blir du fort å anse som kikker... 

Man kan aldri være en kikker, dersom man faktisk står inne i sitt eget hjem og titter ut fra et vindu.

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (16 timer siden):

Du er igrunn utrolig hærlig👏🥰 Lyser de med laser?
Det tør jeg ikke.. da kan det hende det blir siste gangen jeg ser dem nakne.. 
Titting eller å vise seg frem, er vel bare uskyldig kåthet.. Det betyr vel ikke at det er fritt frem å ringe på nabodøra🫡

Takk. 😊

Å neida, det var blinking med bil lys. Noen kom tidlig på jobb og fikk et "morgenshow". Tenkte ikke på at jeg var synlig for dem i det hele tatt. 🙈

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...